Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har spurt mange om mitt problem samt at jeg har vert hos legen men ingen kan si meg hva det er jeg reagerer på. Jeg har hatt mitt utslett i ca 6 uker det hvar da min samboer oppdaget det på ryggen. utslettet ser ut som runde ringer som har en liten åpning og er litt hoven og er normal hud farge inni. Jeg får dem bare når jeg sover om natta. Tidligere fikk jeg dem bare på ryggen men nå begyner jeg å få dem over hele kroppen men ikke i ansiktet enda. Har begynt å få dem på halsen. Det som er rart er at utover dagen så begyner hevelsen å gå ned igjen og utslette er nesten borte når det er kveld men så er de tilbake neste morgen men på nye plasser. Det som jeg ikke har sagt at jeg har prøvd å sove hos andre samt at jeg har prøvd å ligge uten seng klær for å se om der kan vere noe i sengene som er årsaken til mitt problem men utslette har ikke noen forandringer på at jeg forandrer på kost og leve måte. Har vert hos legen å tatt alergiprøver men har ikke fått svar på dem enda. Håper på svar på mitt problem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309126-hud-utslett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...