Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt det er skaderlig å føde om man har kjønnsvorter. Er det sant? Gynokologen sa at vi skulle vente med å fjerne det(om det hadde gått bort av seg selv etter fødselen)

Men så er det veldig plagsomt, og jeg skal ikke føde før i november. Orker ikke å ha de der så veldig mye lengre.

Og har hørt at mange måtte fjerne det med laser pga de ikke kunne føde med kjønssvorter.. At sykehuset hadde sagt det til dem.. Vet noen dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309134-kj%C3%B8nnsvorter-under-f%C3%B8dselen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Det er noe dritt!

Jeg fikk kjønnsvorter under svangerskapet, utløst av hormoner. Det ble veldig mye og jeg måtte fjerne noen av dem med syre slik at jeg ikke skulle revne ukontrollert under fødselen.

Det svei som f... men det ble bedre, men ikke helt borte, fødselen endte i keisersnitt til slutt, men ikke pga av kjønnsvortene.

Jeg skulle få fjernet dem permanent etter fødselen, men de ble borte før jeg fikk kommet meg til lege, heldigvis!

Jeg fikk kjønnsvorter under svangerskapet, utløst av hormoner. Det ble veldig mye og jeg måtte fjerne noen av dem med syre slik at jeg ikke skulle revne ukontrollert under fødselen.

Det svei som f... men det ble bedre, men ikke helt borte, fødselen endte i keisersnitt til slutt, men ikke pga av kjønnsvortene.

Jeg skulle få fjernet dem permanent etter fødselen, men de ble borte før jeg fikk kommet meg til lege, heldigvis!

Okei. Men det er veldig plagsomt å ha det der, hvertfall nå som det er sommeren!

Og så må jeg skifte truse hvertfall 5-6 ganger om dagen.. Det kommer mye verk eller noe sånt..

Men har jeg krav på å ville fjerne det nå før fødselen? Får dem sagt noe på det liksom?

Okei. Men det er veldig plagsomt å ha det der, hvertfall nå som det er sommeren! Og så må jeg skifte truse hvertfall 5-6 ganger om dagen.. Det kommer mye verk eller noe sånt.. Men har jeg krav på å ville fjerne det nå før fødselen? Får dem sagt noe på det liksom?

svar på denne. Glemte å krysse av at jeg skulle få e-post når jeg fikk svar

Okei. Men det er veldig plagsomt å ha det der, hvertfall nå som det er sommeren! Og så må jeg skifte truse hvertfall 5-6 ganger om dagen.. Det kommer mye verk eller noe sånt.. Men har jeg krav på å ville fjerne det nå før fødselen? Får dem sagt noe på det liksom?

svar på denne. Glemte å krysse av at jeg skulle få e-post når jeg fikk svar

Verk? Kjønnsvorter verker ikke. Mener du utflod fra skjeden?

Annonse

Gjest Det er noe dritt!

Okei. Men det er veldig plagsomt å ha det der, hvertfall nå som det er sommeren!

Og så må jeg skifte truse hvertfall 5-6 ganger om dagen.. Det kommer mye verk eller noe sånt..

Men har jeg krav på å ville fjerne det nå før fødselen? Får dem sagt noe på det liksom?

Hør med legen du, det er litt forskjellig fra lege til lege tror jeg.

Jeg ble henvist til et sykehus slik at en gynekolog kunne avgjøre hva som var lurt å gjøre, man kan ikke bruke vanlig medisin for kjønnsvorter i svangerskapet, og behandlingen måtte i sin helhet gjøres av lege.

Var i allefall deilig når de forsvant!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...