Må jo spørre Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hei, Jeg trenger noen råd om prevensjon. Jeg har tidligere brukt P-piller, men etter at vi fikk vårt første barn for 3 år siden har vi benyttet kondom. Så sluttet vi med kondom og jeg ble gravid igjen. Nå er barn nr. 2 født og vi skal igjen ha sex. Hva bør vi nå velge? Jeg har ikke erfaring med annet en P-pille, men etter å ha brukt det i 12 år og med tanke på at jeg blir 40 om 2 år gjør at jeg vil prøve noe annet. Hva er mest sikkert og hva er mest praktisk? Hva er bra og ikke så bra med de forskjellige alternativene, jeg vil ikke sterilisere meg, heller ikke mannen, siden vi kanskje vil ha barn nr. 3 om 2 år. Skal i samtale med legen om et par uker, men føler at jeg trenger noen tips og input før dette møte fra andre som har erfaringer med flere typer prevensjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309153-r%C3%A5d-om-prevensjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.