Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er veeeeldig trett, å må krype til sengs når jeg legger de andre barna, å er litt små uggen. Men i alle de andre svangerskapene mine, så har jeg kastet opp, å vært DÅRLIG...

Jeg er nå snart 3 mnd på vei, men føler meg ikke noe gravid, bortsett fra at jeg er trett og småuggen, jeg har ingen mage, slik som mange andre sier at de har, å jeg kjenner ikke noe til barnet enda...

Kan det være noen der inne for det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309189-jeg-f%C3%B8ler-meg-ikke-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan det absolutt.

Kvalmen er en reaksjon på svangerskapshormonene. Ikke alle reagerer på samme måte, og man trenger ikke få de samme symptomene i hvert svangerskap.

Ingen kan gi deg noen garanti, men det er absolutt godkjent som svangerskapssymptom å "bare" være trøtt og uggen.

Du har jo flotte svangerskapssymptomer. Er helt sikker på at det er noe inni deg. Jeg har det på samme måte. Det er ikke vanlig å kjenne liv før tidligst i uke 16, mange ikke før i 18-20. Livmoren kryper ikke opp over skambenet før i uke 12, så det er ikke rart at du ikke har mage heller. Mange blir veldig oppblåste og sier at de har mage, men det er som oftest bare luft. Du kan få mage tidligere hvis du har vært gravid før.

Ikke bekymre deg! Dette går bra! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...