Gjest Karoline92 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei! jeg er ei jente på 16år som har Astma/allergi. Men i det siste, så har det skjedd noe annerledes under ett annfall. Jeg hadde spinningtime, så pluttselig besvimte jeg. Jeg husker ikke så mye av det som skjedde, men har blitt fortalt litt av ambulanse folka som ble tillkalt da jeg helt sluttet å puste. Legen min sier at han ikke vet helt hva det kan være, siden jeg har økt dose på seritide diskus fra 50/100 til 50/250, og ikke kjent forsell. Her om dagen var jeg hos legen. Pusteprøvene var bra! (tar alltid pusteprøver hvergang når jeg er hos legen.) Men så spurte han meg hvordan jeg hadde vært på de siste treningene, (jeg spiller håndball, trener 3 ganger i uka) når vi varmer opp ute, løper 3,5km, så kjente jeg ett voldsomt press i brystet. Noe jeg ALDRI har kjent før. Jeg aner ikke hva dette kommer av... Det kom når jeg hadde løpt en stund. Det føltes som om jeg hadde 30 lekablokker oppe på brystet, og jeg måtte derfor slutte å løpe, da det var en helt forferdelig smerte. Da nevnte legen min fotball spilleren som løper og har det fint, og som pluttselig detter sammen og aldir våkner opp igjen.. Når han nevnte dette ble jeg veldig redd... Han har sendt hendvendelse til sykehuset, og regner med at jg kommer inn til utredning innen 2-3uker. Men det som er, er at jeg fortsatt har smerter i brystet nå, og jeg fryser men svetter.. Hva kan dette være? Det er ikke like vondt som det var da jeg jogget, men jeg kjenner det ganske godt.. På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309206-hva-kan-det-v%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det er umulig å si hva dette kan være uten at en grundig undersøkelse blir foretatt. Tren bare lett inn til videre og hvis dette også fører til at du føler deg uvel med smerter, ta ny kontakt med legen din. Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309206-hva-kan-det-v%C3%A6re/#findComment-2526926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.