Gå til innhold

FU: Hvor vanlig er utroskap?

Anbefalte innlegg

Gjest stine i pine

Hei! Jeg vil gjerne gjøre en liten "Undersøkelse" av hvor vanlig det er å oppleve utroskap (enten man har vært det selv, eller blitt bedratt), så hvis DU kan si "ja, jeg har opplevd", eller "nei, jeg har ikke opplevd", anonymt, så ville jeg bli veldig glad....

Har opplevd det selv og lurer på hvor sannsynlig at et slikt helvete vil oppleves hvis jeg får ny mann....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309216-fu-hvor-vanlig-er-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

4

• tonie

2

• fei1365380229

2

• Sofies mamma

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Anonym nå ja!

Ja, jeg har opplevd utroskap. Ikke i form av at han hadde sex med en annen, men at han var forelsket i og gikk bak ryggen min med en annen kvinne. Tror jeg avslørte "forholdet" før det ble fysisk, hadde jeg ikke gjort det hadde han nok vært fysisk utro også.

Gjest stine i pine

Ja, jeg har opplevd utroskap. Ikke i form av at han hadde sex med en annen, men at han var forelsket i og gikk bak ryggen min med en annen kvinne. Tror jeg avslørte "forholdet" før det ble fysisk, hadde jeg ikke gjort det hadde han nok vært fysisk utro også.

tak for svar!

Gjorde du det slutt? hvorfor hvorfor ikke?

Annonse

Gjest Anonym nå ja!

tak for svar!

Gjorde du det slutt? hvorfor hvorfor ikke?

Nei, jeg gjorde det ikke slutt, fordi jeg er godtroende og naiv, og trodde jeg kunne stole på at han angret. (han lå mer eller mindre i fosterstilling i senga, gråt og sa om og om igjen at han angret, at dette ALDRI skulle gjenta seg, og at han ikke ante hvorfor han hadde gjort det overhodet). Han lovet på tro og ære at han aldri skulle ha kontakt med henne igjen (hun bor ikke engang i samme by som oss, så det burde ikke har vært et stort problem i praksis..) Så feil kan man ta!

Sofies mamma

Nei, jeg gjorde det ikke slutt, fordi jeg er godtroende og naiv, og trodde jeg kunne stole på at han angret. (han lå mer eller mindre i fosterstilling i senga, gråt og sa om og om igjen at han angret, at dette ALDRI skulle gjenta seg, og at han ikke ante hvorfor han hadde gjort det overhodet). Han lovet på tro og ære at han aldri skulle ha kontakt med henne igjen (hun bor ikke engang i samme by som oss, så det burde ikke har vært et stort problem i praksis..) Så feil kan man ta!

Så feil kan man ta? Var han utro etter "tro og ære, gråt i fosterstilling" også?

Gjest Anonym nå ja!

Så feil kan man ta? Var han utro etter "tro og ære, gråt i fosterstilling" også?

Jepp, fortsatte å ha kontakt med den andre kvinnen i ettertid også, bak min rygg, og samme greia gjentok seg... Jeg fant det ut, konfronterte ham med det, og han lovet nok en gang at det aldri skulle skje igjen, og dum og naiv som jeg er, så trodde jeg ham, noe som bare resulterte i at det gjentok seg. Og bare for å legge det til - jeg har aldri vært utro selv, verken fysisk eller "psykisk".

Annonse

Gjest stine i pine

Jepp, fortsatte å ha kontakt med den andre kvinnen i ettertid også, bak min rygg, og samme greia gjentok seg... Jeg fant det ut, konfronterte ham med det, og han lovet nok en gang at det aldri skulle skje igjen, og dum og naiv som jeg er, så trodde jeg ham, noe som bare resulterte i at det gjentok seg. Og bare for å legge det til - jeg har aldri vært utro selv, verken fysisk eller "psykisk".

herregud, mannen min har grenet, men samtidig vært i tvil om han har de rette følelsene for meg. Han er imidlertid blitt klar på at han vil ha meg nå - mange uker etter at han fortalte at han hadde hatt sex med en kollega gjentatte ganger..... og jeg stoler på at han ikke kommer til å være utro igjen.

naivt?

Gjest stine i pine

Da jeg var gift, var jeg utro en rekke ganger, og det samme var min eksmann. De fleste jeg kjenner har også vært utro. Når det er julebord eller blåtur der jeg jobber, er det alltid noen som ramler utpå.

takk for svar. følte du at din eks var den rette for deg?

Gjest Anonym nå ja!

herregud, mannen min har grenet, men samtidig vært i tvil om han har de rette følelsene for meg. Han er imidlertid blitt klar på at han vil ha meg nå - mange uker etter at han fortalte at han hadde hatt sex med en kollega gjentatte ganger..... og jeg stoler på at han ikke kommer til å være utro igjen.

naivt?

Ja. Hadde jeg visst det jeg vet nå, hadde jeg uten tvil flyttet fra ham første gang, og skånet meg selv for mye smerte i ettertid. For ham betød alle løftene han gav så godt som ingenting, og det kostet ham tilsynelatende ikke en eneste kalori å bryte dem. Det jeg tror var "hovedårsaken" til dette var at han trodde han kunne "gjøre hva han ville" så lenge jeg ikke fant ut hva han gjorde - "det hun ikke vet har hun ikke vondt av". "Problemet" var jo bare at jeg fant det ut, gang på gang på gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...