Gå til innhold

FU: hvor vanlig er utroskap?

Anbefalte innlegg

Gjest stine i pine

Hei! Jeg vil gjerne gjøre en liten "Undersøkelse" av hvor vanlig det er å oppleve utroskap (enten man har vært det selv, eller blitt bedratt), så hvis DU kan si "ja, jeg har opplevd", eller "nei, jeg har ikke opplevd", anonymt, så ville jeg bli veldig glad....

Har opplevd det selv og lurer på hvor sannsynlig at et slikt helvete vil oppleves hvis jeg får ny mann....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309217-fu-hvor-vanlig-er-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest sjøstjerna

skjedde det en eller to ganger, i fylla eller ei?

hvordan kom dere videre?

Det skjedde en gang. Det var med hans eks-kjæreste som ubedt kom på besøk til han- og overnattet.

Jeg visste ingenting før det hadde gått noen mnd. Dvs jeg visste at eksen hadde vært hos han, men jeg grublet ikke over det. Husker ikke hvorfor jeg fikk vite det etterpå.

Komme videre? Det er et VALG. Og jeg valgte forsøke fortsette i forholdet. Det tok litt tid før jeg var trygg på han igjen, men jeg lyktes til slutt.

Og ja- jeg er helt sikker. Han har ikke vært utro etterpå.

Gjest sjøstjerna

skjedde det en eller to ganger, i fylla eller ei?

hvordan kom dere videre?

Og jeg må legge til en ting til....

Jeg har selv vært forelsket i annen underveis i mitt nåværende forhold. Valgte igjen min mann- og var aldri fysisk utro. Tok en tid å jobbe seg ut av det å tenke på den andre- men det gikk bra til slutt.

Det skjedde en gang. Det var med hans eks-kjæreste som ubedt kom på besøk til han- og overnattet.

Jeg visste ingenting før det hadde gått noen mnd. Dvs jeg visste at eksen hadde vært hos han, men jeg grublet ikke over det. Husker ikke hvorfor jeg fikk vite det etterpå.

Komme videre? Det er et VALG. Og jeg valgte forsøke fortsette i forholdet. Det tok litt tid før jeg var trygg på han igjen, men jeg lyktes til slutt.

Og ja- jeg er helt sikker. Han har ikke vært utro etterpå.

Jeg har både vært utro - og blitt rammet selv. I begge tilfeller var det forhold på si over en realtivt lang periode.

Jeg fikk altså smake egen medisin - men det gjorde ikke mindre vondt av den grunn.

Annonse

er dere sammen ennå?

Da jeg var utro, var det i et annet forhold. Mens jeg fortsatt er sammen med henne som har bedratt meg.

For å gjøre en svært lang historie svært kort: Det var et helvete å komme seg gjennom for oss begge, med enormt mye sinne og sorg - og som det tok to år å komme noenlunde over. Det var verdt slitet, det kan jeg si i dag, men fy faen for en periode.

Gjest krakradada

ble det slutt? ev. hvorfor ikke?

Trodde jeg bare skulle svare enkelt jeg da hehe.

Men siden du spørr - den ene gangen ble det slutt (fordi utroskapen vel kunne relateres til et ikke-eksisterende forhold i utgangspunktet, altså et forhold hvor følelsene allerede var borte for hverandre).

Den andre gangen ble det ikke slutt før noen år etter og da av andre grunner. Og det ble ikke slutt etter utroskapen, fordi følelsene for hverandre fortsatt var sterke. Og vi var begge villige til og legge dette bak oss.

Gjest stine i pine

Da jeg var utro, var det i et annet forhold. Mens jeg fortsatt er sammen med henne som har bedratt meg.

For å gjøre en svært lang historie svært kort: Det var et helvete å komme seg gjennom for oss begge, med enormt mye sinne og sorg - og som det tok to år å komme noenlunde over. Det var verdt slitet, det kan jeg si i dag, men fy faen for en periode.

var du sikker på at du ville ha henne hele tiden i denne vanskelige perioden? hvorfor ville du ha henne? lahun seg flat i etterkant av sviket, og kuttet all kontakt med ham hun var utro og fulgte de "reglene" du satte fremover?

var du sikker på at du ville ha henne hele tiden i denne vanskelige perioden? hvorfor ville du ha henne? lahun seg flat i etterkant av sviket, og kuttet all kontakt med ham hun var utro og fulgte de "reglene" du satte fremover?

Ja, hun la seg 100% langflat , led med meg på alle vis. Det var akkurat det som skulle til for at jeg etter hvert skulle tro på at det var meg hun egentlig ville ha, samt at alle kort lå på bordet.

Dessuten fikk jeg hevn over krypdyret hun hadde hatt et forhold til. Det var viktig.

Jeg var sikkert på at jeg ikke ville bryte fra første dag, men det hadde likevel ikke gått om hun ikke hadde lagt seg så langtflat som hun gjorde - dvs viste ekte anger og gjorde som jeg ville i lange tider etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...