Gå til innhold

FU: hvor vanlig er utroskap?

Anbefalte innlegg

Gjest Rafens

Ja, hun la seg 100% langflat , led med meg på alle vis. Det var akkurat det som skulle til for at jeg etter hvert skulle tro på at det var meg hun egentlig ville ha, samt at alle kort lå på bordet.

Dessuten fikk jeg hevn over krypdyret hun hadde hatt et forhold til. Det var viktig.

Jeg var sikkert på at jeg ikke ville bryte fra første dag, men det hadde likevel ikke gått om hun ikke hadde lagt seg så langtflat som hun gjorde - dvs viste ekte anger og gjorde som jeg ville i lange tider etterpå.

''Dessuten fikk jeg hevn over krypdyret hun hadde hatt et forhold til. Det var viktig.''

Hvorfor i alle dager ønsket du hevn over ham? Hadde HAN vært utro mot deg? Nei.

Fortsetter under...

''Dessuten fikk jeg hevn over krypdyret hun hadde hatt et forhold til. Det var viktig.''

Hvorfor i alle dager ønsket du hevn over ham? Hadde HAN vært utro mot deg? Nei.

Fordi at du ikke har vært i samme situasjon, har du ingen ide om hva det vil si. Så jo - hevn var er viktig element for å få dette tilbakelagt.

Ikke vært utro selv, men har hatt 3 kjærester opp igjennom årene som har vært det. En var det over tid med samme dame, en hadde et engangsligg og den siste (faren til barnet mitt), fant seg ei ny ei på jobben sin og gjorde det så slutt med meg når det var "bænkers) med henne. Da hadde vi vært sammen i 4,5 år. De to første var relativt korte forhold på rundt 6 mndr.

Annonse

Gjest Rafens

Og jeg synes synd i deg som vet så lite og her kjent på så lite.

Hevn og hevn. Men at den andre er uskyldig, det er bare bullshit.!

Du vet da ikke noe om hva jeg har vært gjennom, verken av utroskap eller andre ting. Jeg svarte at jeg aldri har vært utro, og at jeg ikke tror mannen min har vært det. Mannen min er ikke min første partner, for å si det slik. Men det kunne ALDRI falt meg inn å ta hevn over henne som min første samboer var utro med. HUN hadde da null ansvar ovenfor meg, i motsetning til ham.

Gjest 1----------1----------12

Du vet da ikke noe om hva jeg har vært gjennom, verken av utroskap eller andre ting. Jeg svarte at jeg aldri har vært utro, og at jeg ikke tror mannen min har vært det. Mannen min er ikke min første partner, for å si det slik. Men det kunne ALDRI falt meg inn å ta hevn over henne som min første samboer var utro med. HUN hadde da null ansvar ovenfor meg, i motsetning til ham.

Jeg er fullstendig uenig. Spesielt i tilfeller hvor det er barn med i bildet. Vi har ingen rett til å skade andre mennesker.

Gjest Rafens

Jeg er fullstendig uenig. Spesielt i tilfeller hvor det er barn med i bildet. Vi har ingen rett til å skade andre mennesker.

''Vi har ingen rett til å skade andre mennesker.''

Nettopp. Men å ta hevn er greit? Jeg regner med at den hevnen innebar noe som såret/"skadet" personen kona hadde vært utro med. To gale gjør ikke én rett.

karimarie1365380919

Nettopp. Men å ta hevn er greit? Jeg regner med at den hevnen innebar noe som såret/"skadet" personen kona hadde vært utro med. To gale gjør ikke én rett.

I mitt tilfelle tok dama mål av seg til å jekke meg ut. Hun trodde ikke det skulle være så vanskelig...Skulle gjerne hatt råd om hvordan jeg skulle hevne meg på dette utskuddet.

Gjest Rafens

jeg hadde også behov for det, og det hjalp. de får betale prisen selv, de som tar andres partnere....

''de får betale prisen selv, de som tar andres partnere....''

Mens de som faktisk ER utro, altså DERES partnere, blir tilgitt etter å ha vært utro gang på gang? Hehe, dere er jammen meg utrolige.

Annonse

Gjest stine i pine

''de får betale prisen selv, de som tar andres partnere....''

Mens de som faktisk ER utro, altså DERES partnere, blir tilgitt etter å ha vært utro gang på gang? Hehe, dere er jammen meg utrolige.

det kan jeg forsåvidt si meg enig i ;) livet er paradoksalt neon ganger....

Gjest 1-----1-------12

Jeg har ikke tatt hevn. Men jeg skjønner at man kan hate den andre. Og den andre er ikke uskyldig på en flekk. Det er mitt poeng. Den andre er ikke uskyldig part i dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...