Gjest Trofast_1 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei, får av og til røde prikker og utslett på penishode. Har stort sette hele livet hatt samboer men hadde en ny date for 14-15 mnd. siden som påstod at hun var helt frisk. Fikk nevnte symptomer 3-4 uker etter sex uten beskyttelse. Får disse plager 1-3 ganger i mnd. Noen ganger kjenner jeg det klør og svir lett, andre ganger er de der uten at jeg merker noen ting! Noen ganger hovner jeg lett opp og blir litt rød, og får jeg en lett hinne på penishodet som kan vaskes vekk. Kan se ut som sopp for meg...Alt Dette forsvinner over natten eller etter 1-3 dager. Aldri hatt noen blemmer som sprekker. Har samtidig sjekket meg for alle tenklige sykdommer, også blodprøver og er på bakgrunn av det helt frisk sier legen. Har aldri før vært smittet av noe. Er naturlig nok etter hvert veldig bekymret på om det kan være noe alvorlig. Har hatt kjæreste i over ett år og vi har hatt ubeskyttet sex. Hun har ingen plager. Min tidligere samboer hadde store plager med munnsår. Er dette herpes? Kan jeg i ettertid fått overført herpes til underlivet pga dette? Kan det være andre ting enn herpes? Hvordan håndterer jeg dette? Bekymret trofast mann som akkuratt nå sliter med hverdagen pga av dette... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309232-r%C3%B8de-prikker-og-utslett-p%C3%A5-penishode/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.