Gå til innhold

Proactive Solution

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pro-active!

Hei!

Kjøpte dette produktet under sterk tvil for en mnd siden ca. Og, ja det virker! Huden ble bare dager etterpå mye renere og fikk mer glød. Bruker det morgen og kveld, og det er veldig drygt. Og veldig enkelt å bruke, det så litt innviklet ut, men det er bare en vanesak. Renser- toner- smører! Kan anbefales! Skal snart bestille meg et abonnement på det, det blir billigere i lengden!

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309238-proactive-solution/#findComment-2523086
Del på andre sider

Gjest minnah

Hei!

Kjøpte dette produktet under sterk tvil for en mnd siden ca. Og, ja det virker! Huden ble bare dager etterpå mye renere og fikk mer glød. Bruker det morgen og kveld, og det er veldig drygt. Og veldig enkelt å bruke, det så litt innviklet ut, men det er bare en vanesak. Renser- toner- smører! Kan anbefales! Skal snart bestille meg et abonnement på det, det blir billigere i lengden!

Lykke til!

Har de ulike systemer for ulik hus, eller er det sånn at produktet skal passe alle? Hvilken hudtype har du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309238-proactive-solution/#findComment-2525505
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Betty spaghetti

Hei!

Lykke til!

Har brukt produktet en måneds tid jeg også nå, og har samme inntrykk som deg - det funker faktisk! Og produktene er overraskende behagelige å bruke, de lukter godt og kremene er lette å smøre på. Jeg får riktignok fortsatt kviser innimellom, men huden ble allerede etter få dager glattere og klarere - det både kjentes og syntes at man fikk skrubbet vekk alle døde hudceller! Etter noen uker syns jeg det ble litt voldsomt å skrubbe to ganger daglig, så nå bruker jeg bare peelingen på kvelden og et annet renseprodukt (rensegele fra Vichy) på morgenen. Er usikker på om dette er dumt - man bør kanskje holde seg til "oppskriften" og bruke produktene sammen, men jeg følte at det var hardt for huden å peele så ofte.

Med andre ord - jeg var også skeptisk, men ble overrasket. Syns bare det er litt tungvint at jeg ikke kan kjøpe produktene i butikk :o(

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309238-proactive-solution/#findComment-2539642
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...