Gå til innhold

Jeg ble rent nostalgisk her ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest bareentanke
Skrevet

Hehehe festlig - oppdaget det her om dagen og sønnen min på 16 fikk helt dilla.

mariaflyfly
Skrevet

Det gjorde sønnen min på 9 også. :)

Gjest togli
Skrevet

Jeg snakka med en på 17 og han hadde aldri sett disse automatene før. Tida går fort ;-)

Gjest bareentanke
Skrevet

Jeg snakka med en på 17 og han hadde aldri sett disse automatene før. Tida går fort ;-)

Ja det skriver jeg under på. Jeg tror de fantes da han ble født, men ble fjernet før han ble stor nok til og huske dem :)

Gjest bareentanke
Skrevet

Det gjorde sønnen min på 9 også. :)

Hehe det er merkelig fengslende da :) Husker vi pantet flasker for og kunne få noen kroner og spille for :) Og for en glede hvis vi traff 7'ern hehe

Gjest togli
Skrevet

Ja det skriver jeg under på. Jeg tror de fantes da han ble født, men ble fjernet før han ble stor nok til og huske dem :)

Jeg skulle likt å vite når de ble fjernet fra butikkene! Føler at det bare er et par år siden, men er nok heller over ti år siden ;-P

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg skulle likt å vite når de ble fjernet fra butikkene! Føler at det bare er et par år siden, men er nok heller over ti år siden ;-P

Jeg husker såvidt at det var en på lokalbutikken da jeg var lita, og jeg er 23 år, så det må være litt over 15 år siden den ble fjernet fra "min" butikk tipper jeg.

Gjest togli
Skrevet

Jeg husker såvidt at det var en på lokalbutikken da jeg var lita, og jeg er 23 år, så det må være litt over 15 år siden den ble fjernet fra "min" butikk tipper jeg.

Det stemmer kanskje det, ja. Utrolig hvor fort tiden går!! Jeg husker mormor var en kløpper på dette spillet:)

trollemor;o)
Skrevet

Morsomt!! Like vanskelig å treffe sjueren her som i gamle dager;o)

Jeg brukte adskillig mer penger enn jeg vant..

Skrevet

..

*ha ha* det var det litt av et forum å legge inn en spillink på, ja;-)

Gjest bareentanke
Skrevet

De var i hvertfall utplassert tidlig 90-tallet, men vet sannelig ikke når de forsvant jeg :)

Gjest togli
Skrevet

*ha ha* det var det litt av et forum å legge inn en spillink på, ja;-)

Det samme tenkte jeg ;)

Er nok ikke rent få som får hodepine av dette spillet ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...