Gjest ble plutselig bekymra.... Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er i et fast forhold og har et aktivt sexliv. Jeg går på p-pillen, og fikk det for meg at jeg skulle la være å ta avbruddspillene denne måneden. Så jeg har ikke hatt mensen, men så begynte jeg å lurte på, kan det være farlig? Kan jeg bli gravid? Hva skjer om man ikke tar avbruddspillene? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Du mener at du fortsetter rett på neste brett uten å ta sukkerpillene? Det skjer ingenting, bortsett fra at blødningen sannsynligvis uteblir. ) Det er mange som gjør dette i lengre perioder uten problemer. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Det skjer ikke annet enn at du utsetter mensen.. Selv tar jeg som oftest tre brett i ett, slik at jeg har mensen hver tiende uke. Det kan hende du får mellomblødning, det er ikke farlig, men da er det like greit å bare få mensen. Jeg pleier å få mellomblødning samme dag som jeg tar siste hormonpille når jeg tar tre brett i ett. Dette forutsetter at du tar monofasepiller, altså piller hvor alle hormonpillene er like. (nei, dette er ikke en oppfordring til å "klusse" med p-pillene sine, jeg bare forteller hvordan jeg utsetter mensen uten store problemer) 0 Siter
Gjest Mariannioslo1992 Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Nei det er ikke farlig. Tidligere sa forskning at du kunne hoppe over mensen i en tre månders periode. Nå er et år sikkert leste det på lommelegen. Jeg begynte Mercilon i Mai fjor hadde mensen i juli. Skal ha mensen i Juli i år. Er ingen fan av mensen og typen min er også fornøyd med at jeg ikke har mensen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.