Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest biancaa

Heisann!

Jeg og kjæresten har prøvd å få barn i ca halvt år nå.. Venter mensen imorgen, håper virkelig ikke den kommer.. :o)

Her kommer poenget... Siste dagene har jeg vært så urolig nederst i magen, akkurat som om det er noe som "skjer".. I tillegg til at jeg er så øm i brystene, ikke selve brystvortene men på sidene liksom.. Typisk at det er fordi mensen kommer, men har aldri hatt slike symptomer før mensen før.. Har egentlig aldri merket noe menssmerter eller noe før den plutselig er der... Er der bare kroppen som erter meg kanskje?

Er det noen som kjenner seg igjen?? Og kanskje vil fortelle meg om det..? :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309330-symtomer-p%C3%A5-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest drynites

Du kan være gravid, og det kan være du som er så mye mer oppmerksom på ting og tang nå som du venter og håper. Typisk å tenke at "akkurat det og det har jeg aldri kjent før", men faktum er vel at du aldri har lagt merke til det.

Men du kan jo være gravid, ta en test i morgen vel.

Det kan være mensen, og det kan være tidlige graviditetssymptomer. Problemet er at for mange kvinner er disse til forveksling like - og at de fleste som "kjenner etter", vil merke mer enn vanlig.

Det er ikke sånn at alle merker en hel masse forandringer så tidlig som ved uteblitt mens. Du kan være gravid selv om du kjenner deg akkurat som før.

Tester lyver ikke når du venter til du skulle hatt mensen. Lykke til!

Gjest lykke til

Vi damer kan lure kroppen vår, våre sterke ønsker om en graviditet klarer å lure kroppen til å "vise" alle sikre graviditetstegn ..... vi prøvde å bli gravide i 5 år, gjett om jeg hadde mange slike måneder som deg ......

Men for all del, dere kan jo være gravide :) at dere har mer flaks enn vi hadde.

Vi har idag to barn, men somskrevet så måtte vi virkelig "jobbe" for å få de til.

skorpion1975

Jeg har hatt mye mer smerter i brystene etter p-pille slutt for 1 år siden. Det merkes mer og mer for hver mnd. Hver mnd tror jeg at NÅ er jeg gravid, men så er det bare sånn kroppen min har innstilt seg.

Vi har prøvd i et år å bli gravide, men venter ennå på positivt.

Lykke til! :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...