Gjest Trofast mann Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei Min kone fikk bettennelse og ved forste prove saa Gynolog at det var Klamydia. Jeg fikk testet meg for Klamydia og var negativ (for aa vaere 100% tok jeg antibiotika). Den andre proven hun tok ble resultatet Gonorre. Jeg hadde tatt antibiotika og kunne ikke bevise om jeg hadde eller ikke hadde Gonorre. Min kone og jeg har eit godt ekteskap og jeg stoler 100% paa henne, jeg har ikke hatt sex med andre. Men dette er vanskelig. 1. Kan testen har vaert feil? 2. Kan hun eller jeg ha blitt smittet indirekte, for eksempel var vi paa ferie med bading og bruk av hotellelets handkle. 3. Kan jeg ha blitt smittet med handhilsing etc? Er det noen god informasjon somvikan finne omhva som kan ha skjedd?? MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309335-gonorre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.