Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

alltid utro...det er fakta.

Så hvis kjæresten din blir utro,og flytter med en annen,blir han sikkert utro igjen,det er bare tidspørsmål...

Skrevet

Tja. Jeg var utro med min forrige samboer. Nå har jeg vært sammen med en i 12 år, og det har vært helt uaktuelt å være utro. Så jeg tror mer på: Utro med en person en gang - så blir du utro igjen mot denne personen.

petter smart
Skrevet

Dette er selvfølgelig tull.

Det er masse eksempler på personer som har vært utro en gang og lært av det.

Jeg vil heller si at dersom du er utro to ganger så er du notorisk utro.

Gjest Elextra
Skrevet

En gang kan være en "ulykke", to ganger kan være en vane.

Gjest Guroen
Skrevet

Tenker på ei venninne av meg. Hun og ektemannen var begge utro mot sine tidligere kjærester, for å treffe hverandre. De kan neppe føle seg trygge i dette ekteskapet noen av dem...De VET at de har det i seg...

Gjest Grønn iris
Skrevet

Ja man kan jo forutsi en persons oppførsel ved å se på personens tidligere handlinger.

Men så når det har gått en tid siden personen var utro, vil det bli stadig større sjanse for at personen ikke er utro igjen også da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...