Gå til innhold

leddsmerter etter vaksine

Anbefalte innlegg

jeg håper noen kan fortelle meg hva jeg skal gjøre, for holder på å gi opp. Jeg tok en rekke vaksiner i mars2007, før jeg skulle på reise. Jeg ble anbefalt alle disse vaksinene, men reagerte plutselig med veldig vondt i ledd, så de stoppet vaksineringen. Jeg dro på tur, og har siden mars i fjor hatt vondt i alle ledd. Det blir ikke bedre, heller verre, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Mister energien, og føler meg svak, smertene er intense, spesielt når jeg er rolig/legger meg osv. jeg har vært på utredning for leddgikt, og tatt alle blodprøver, det er ingenting galt, sier legen min. hun har sendt meg til fysioterapi nå, for at jeg skal "lære å leve med smertene". skal jeg bare godta at jeg har så mye vondt, at det ødelegger dagene mine? er det noen som har råd til hva jeg kan gjøre videre??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309374-leddsmerter-etter-vaksine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fei1365380229

Du får prøve noen andre leger da vet du. Finner man ikke ut av hva det kan være så er det jo ikke så lett å si at du ikke skal lære deg å leve med det. Det er liksom ikke så mye annet du kan gjøre.

Finnes jo medisiner mot leddsmerter - Votaren og Celebra. Spør eventuelt om du kan prøve disse hvis det blir for jævlig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...