ceila Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Er sterilisert, men vil allikevel bli kvitt mensen siden jeg har store plager hver mnd. Hvilke metoder bruker andre for å slippe unna dette. Min lege er dessverre lite villig til å diskutere mulige løsninger med meg. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Jeg tar noen tabletter som heter Cyklokapron, de er uten hormoner, og reduserer blødningene til et minimum. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Be om henvisning til gynekolog, du kan få satt inn hormonspiral. Hilsen 0 Siter
Gjest Spiralen Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Har hormonspiral- etter 9 mnd var mnsen mer eller mindre borte. Et truseinnlegg to- tre dager i måneden er mer enn nok nå. Kan fremdeles kjenne eggløsning og mens, men det er ikke mer enn en vag følelse, ikke som før med sterke smerter. 0 Siter
Gjest Spiralen Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Har hormonspiral- etter 9 mnd var mnsen mer eller mindre borte. Et truseinnlegg to- tre dager i måneden er mer enn nok nå. Kan fremdeles kjenne eggløsning og mens, men det er ikke mer enn en vag følelse, ikke som før med sterke smerter. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Det finnes diverse p-piller som mer eller mindre fjerner mensen, tror også den enkelt kan fjernes helt ved bruk av slike hormoner. Ellers erfarer jo mange med hormonspiral at mensen blir 99% borte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.