Gjest 10oslo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei Etter 11 år med misnøye omkring min profil, så har jeg nylig utført en neseoperasjon som gikk ut på å fjerne en hump, senke nesevegen, justere nesetippen og rette opp en skjev nesevegg. Operasjonen ble gjennomført av en av de fremste på området. Det var særlig to forhold som jeg jeg gjorde klart på konsultasjonen i forkant: jeg ønsket ikke å få en bredere nese forfra eller en svai neserygg. Dette ble det forsikret om at ikke ville skje. Nå er det kun litt over to uker siden inngrepet, men det ser ut til at nesen nå er skjev på en litt annen måte, nesen er en god del bredere forfra og verst av alt, den er svai. Jeg har et ganske markert ansikt, og det føles virkelig helt feil, noe jeg også visste på forhånd. Nå lurer jeg på om jeg har krav på justering av nesen, og om du har noen råd om hvordan jeg burde gå frem i denne sammenheng. mvh meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309405-neseplastikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr med Morten R Kveim, Plastisk kirurg Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ut fra det du sier, kan jeg i alle fall trygt si at det er for tidlig å være misfornøyd. Etter et slikt inngrep vil det alltid være hevelse som kamuflerer det endelige resultat. Det er ikke uvanlig at tipen virker bredere pga hevelse, og tipen vil også vanligvis falle litt, slik at en liten svai rettes ut. Jeg råder deg derfor til å "glemme" nesen foreløpig. Når det endelige resultat foreligger 3-6 måneder etter operasjonen, kan du vureder om du er fornøyd. Hvis du etter 6 mnåneder synes det er så stort avvik fra dine forventninger at du vurderer å gjøre noe med det, får du vurdere dette i ro og mak sammen operatøren. Hvis det objektivt sett foreligger et problem, bør han hjelpe deg med det. Hvordan det gjøres med kostnadene varierer fra klinikk til klinikk. Forhåpentligvis er legen svært interessert i og villig til å strekke seg langt for at du skal bli fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309405-neseplastikk/#findComment-2521895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.