Gå til innhold

Pupper - ekte eller fake, hva liker dere best?

Anbefalte innlegg

Gjest Puppeluppa

Hva liker dere best av ekte litt saggy bryster med grei fasong, eller sprettpupper ("perfekte") av silikon? Selv synes jeg naturlige sprettpupper er penest, men det er kanskje tre i Norge som har det. :) Eller pene faste naturlig-looking silikonpupper. Om de er naturlige og fine i fasongen gjør det ikke noe om de henger litt.

Selv er jeg ikke så fornøyd med mine, de er fine i fasongen, men henger litt for mye etter ammeperioden. Vurderer silikon etter barn nr. 2. men vil ikke ha harde eller tydelig unaturlige pupper.

hva foretrekker kvinnene her, og hva med mennene?

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• tonie

10

• Aliza1365380759

6

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Kvinnen her kunne ikke tenke seg silikon bare for å fikse opp puppene slik de er i dag - aldri i verden! Om jeg skulle bli nødt til å fjerne det ene brystet på grunn av brystkreft så ville situasjonen vært en annen og slike ting ville blitt vurdert. Men altså ikke bare for å pynte på ellers friske pupper.

Mannen her foretrekker naturlig vare. :o) Han trodde omtrent det hadde rablet for meg da jeg spurte ham forresten. ;o)

Problemet med silikonpupper er at man nesten alltid kan se at de er fake. Man ser konturene av innleggene så tydelig, og det synes jeg ikke er pent. Hvordan de er å ta på må jeg innrømme at jeg ikke vet, men de ser så harde ut. Au, tenker jeg når jeg ser sånne slikondamer.

Hengepupper er ikke så pent det heller da...*s* Jeg er enig med deg, naturlige sprettpupper er det fineste:)

Annonse

Gjest Det kan være det ene og det andre

Jeg har vært bortskjemt siden jeg var bare jentungen og har alltid hatt store, flotte pupper.

Etter to barn og lange ammeperioder var de helt borte.

Bestemte med for innlegg og la inn 295 silikon.

Mine bryster har alltid vært store så det var "godt med plass". Og derfor ble de svært naturlige i utseende også. Til og med min mann sier at det ikke er råd å se at det er innlegg.

Da er det klart det er mye "finere" med silikonbryster enn naturlige selvsakt.

Men skikkelig harde, silikon struttepupper er ikke pent, spennende å se på, men ikke pent. Synes jeg.

Men slakke ammepupper er heller ikke pent. Synes jeg.

Jeg vil helst ha de puppene jeg har hatt hele livet, men de måtte altså ofres for morsrollen.

De jeg har nå er veldig så tett oppunder et perfekt alternativ til "mine" pupper :)

De er helt myke og jeg har latt det bli en pen heng på dem. Det er naturlig når en er så voksen som jeg. (står altså på blyanttesten ;)

Når jeg ligger på ryggen så flyter de ut som normale bryster gjør.

Så i svært mange tilfller så mener jeg naturlige pupper er peneste. I andre tilfeller så er silikon penest.

Det er nok en god regel at en tenker seg nøye om og ikke dytter i for mye hvis en først legger inn silikon.

Jeg foretrekker faste pupper.

Men de må ikke være knall harde heller...

Ikke noe fint med lange tynne pupper...

Tennisball i sokk.. ;0)

''Ikke noe fint med lange tynne pupper...''

Som en venninne av meg sier:"Det eneste som er langt og slankt på meg er puppene!" ;o)

Gjest Angela26

Jeg hadde slike smà sprettpupper fòr jeg ammet, men etter 8 mnd amming, var det bare skinnlervene igjen... :-( De tok seg opp litt, men ble for alltid smà og slappe...Sà jeg la inn silikon under muskelen, og resultatet ble faktisk naturlig og pent! Ingen kan se at det er silikon, fàr hòre de ser naturlige ut, og det liker jeg :-) De stàr perfekt til kroppen min, ikke for stort og ikke for smàtt ;-)

Annonse

Aliza1365380759

En pupp som ikke har vært nødt til å gi tapt for tyngdekraften... *Ser nedover seg selv og sukker litt* Som søstra mi sa:"Mine begynte å vokse nedover da jeg fikk pupper de!!" *Hehe*

Altså en pupp som ikke kan holde fast en blyant, som ble nevnt lenger ned her..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...