Gå til innhold

Pupper - ekte eller fake, hva liker dere best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• tonie

10

• Aliza1365380759

6

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Aliza1365380759

Jeg har nå ennå ikke opplevd at de menn som har fått vært borti dem har klaget. :o)

Nei, det er vel gjerne sånn at det kvinner "bekymrer" seg for i forhold til egen kropp ikke er i kjærestens tanker engang (han har ikke lagt merke til det uansett..), i alle fall er det sånn i mitt tilfelle! :)

Annonse

Nei, det er vel gjerne sånn at det kvinner "bekymrer" seg for i forhold til egen kropp ikke er i kjærestens tanker engang (han har ikke lagt merke til det uansett..), i alle fall er det sånn i mitt tilfelle! :)

*Hehe* Verken kjæresten eller jeg har modellkropper akkurat, men vi nyter den andres kropp til fulle alikevel. :o) *Sender kjærlige blikk over bordet til sin kjære*

Annonse

Jeg liker det som er ekte og foretrekker det.

Men i noen tilfeller så skjønner jeg at det er bedre med silikon, f.eks,der det ser ut som vrengte lommer.

For meg høres det ikke ut som om du trenger silikon og jeg tror ikke at jeg hadde likt det på dine pupper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...