Gå til innhold

Pupper - ekte eller fake, hva liker dere best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• tonie

10

• Aliza1365380759

6

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest mora2

Jattajatta. Men for å vri samtalen over på noe mer seriøst. De har den sikkert med ekstra support for hengepupper. Kjolen altså. Du går for den, ja? Ja??? :)

He,he, den Geir la ut?

Tror jeg dropper den..

Men har bestilt meg tre nye kjoler i går *glise*

Annonse

Gjest Elextra

Jeg hadde slike smà sprettpupper fòr jeg ammet, men etter 8 mnd amming, var det bare skinnlervene igjen... :-( De tok seg opp litt, men ble for alltid smà og slappe...Sà jeg la inn silikon under muskelen, og resultatet ble faktisk naturlig og pent! Ingen kan se at det er silikon, fàr hòre de ser naturlige ut, og det liker jeg :-) De stàr perfekt til kroppen min, ikke for stort og ikke for smàtt ;-)

''Ingen kan se at det er silikon, fàr hòre de ser naturlige ut, og det liker jeg :-) ''

Ingen har noensinne nevnt for meg at mine ikke helt struttende pupper mine ser naturlige ut, hvorfor skulle de nevne det, liksom? ;)

Hehe, sikker på at dine er fine da, kunne bare ikke la være å fleipe litt.

Ergo synes du store silikonpupper er deilige?

Store og spretne naturlige pupper finnes ikke.

Joda, ikkje vær så negativ.

Eg syntes naturlige & stooore sprettpupper er penest.

Men de siger selvfølgelig nedover etterhvert som åra går, men da svekkes synet tilsvarende så det går opp i opp. :-)

Annonse

He, he, en kjole og to "kjoler ;0)"

Hehe...Da synes jeg du skal gå for en av "kjolene" på Tors Hammer.

Iiiih, nå er jeg så trøtt at jeg ler av alt. Jeg har jobbet sånn omtrent femten timer dagen siden fredag. Det er nesten som å være champagnefull. På tide å logge av tror, jeg. Men lov meg at du går for "kjole";)

Får helt dånedippen av slike diskusjoner. Har det noe å si? Det er jo den hele og fulle pakka som teller. Kjemi, og at man liker hele personen.

En fyr som har tvangstanker om at pupper må se sånn og sånn ut, ja han kan de han for min del. De få som har slike preferanser synes jeg det lyser langt av at de er veldig usikre på seg selv.

Gjest mora2

Hehe...Da synes jeg du skal gå for en av "kjolene" på Tors Hammer.

Iiiih, nå er jeg så trøtt at jeg ler av alt. Jeg har jobbet sånn omtrent femten timer dagen siden fredag. Det er nesten som å være champagnefull. På tide å logge av tror, jeg. Men lov meg at du går for "kjole";)

Lover ;0)

Natti natt! Håper du får en god natt, det har du fortjent!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...