Gå til innhold

Det klør sånn der nede...

Anbefalte innlegg

Gjest sprø av kløinga.

Det klør sånn innmari inne i høna mi. Det er så vondt. Noen ganger kan jeg klø der nede helt til det blør. Og etter at jeg har klødd så svir og brenner det der nede. Det har vært sånn i mange år, helt siden ungdomskolen og jeg er nå i begynnelsen av 20 årene. Men jeg tør ikke å gå til legen fordi da må jeg sikkert ta beina fra hverandre og vise høna og det tør jeg ikke Også er det sikkert vondt fordi han skal sikkert stikke noe oppi der. Hva gjør legen når man sjekker hvorfor det klør i høna?. Og hver gang når jeg er hos legen så er støttekontakten min med meg fordi jeg tør ikke å gå alene pga. angst. Og jeg tør ikke å fortelle støttekontakten min at det klør i høna. Det hadde vært for flaut. Og ikke tør jeg å gå inn alene og bestille time alene til legen heller. Også har jeg prøvd canisten mot sopp. Og brukt sånn stikkpille og krem på. Og når jeg satte i stikkpilla med den sprøyta inne i pakningen så gjorde det så vondt at jeg skrek i smerte. Også når jeg skulle ta den ut igjen så var det også kjempevondt. Jeg er jomfru også tenker jeg på at en tykk penis liksom skal inne i der også klarer jeg ikke å ta inn en stikkpille der engang. Det er veldig sårt oppe i skjeden min og i høna. Også lekker det sånn. Det er så vått i trusa mi hele tiden. Med en gang jeg skyfter truse så blir det vått så jeg må skyfte truse fem ganger per dag. Egentlig mere, men jeg gidder ikke å skyfte oftere. Og ikke kan jeg bruke hvite truser fordi d blir det gult der høna er. Også bruker jeg fargede og sorte truser. Men etter kanskje rundt 20 gangers bruk så blir det hvitt der høna har vært. Fordi jeg tror at det som kommer ut av høna, kanskje urin eller utflod eller noe er så sterkt at det tar bort fargen på trusa. Og det er så flaut med hvitt akkurat der høna ligger i trusa. Så jeg må kjøpe masse truser hele tiden fordi fargen blir borte. Hvorfor det? Hvorfor klør det sånn der nede når det ikke kan være sopp fordi en canesten kur ikke virker. Kan det være sopp når ikke canesten virker? Og hva kan det være for noe nede i høna mi som klør. Det klør på kjønnsleppene og oppi skede hullet og oppover i skjeden. Jeg blir snart sprø av den kløinga fordi jeg må klø der nede flere ganger hver eneste dag fordi det klør sånn. Også svir og brenner det der nede hele tiden. Også har jeg hatt det sånn i ti år og nå orker jeg ikke mere av den der kløinga. Er det noe annet reseptfritt som jeg kan kjøpe bortsett fra canesten? Hva kan kløinga være for noe? Og hvis dere sier at jeg må til legen, hva gjør legen for noe? Må jeg vise fram høna i en sånn stol med beina fra hverandre? Det tør jeg ikke. Det er så flaut at noen skal se på høna mi. Også lukter det vondt der nede. Det lukter akkurat som gammel fisk eller reker. Hva kan det være for noe når det ikke er sopp? Eller kan det være sopp når ikke canesten kur virker? Jeg orker ikke mere av denne kløinga mere. Jeg blir sprø.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309506-det-kl%C3%B8r-s%C3%A5nn-der-nede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Kløe der nede er helt forferdelig - jeg vet!

Siden Canesten ikke virker, vil jeg tro at du har Gardnella-infeksjon (pga fiskelukta) og eventuelt eksem i tillegg.

Du må til lege for å få medisin mote Gardnella-infeksjon, og eksem. Det er ikke vondt, men legen må trolig se, og evt pirke med en q-tips for å sende det til dyrking, slik at du får rett medisin.

Jeg hadde sopp + eksem i høst, og det var forferdelig. Fikk 1 tablett som skulle tas 1 gang (i munnen), en type krem som skulle smøres på i en uke, og en annen type krev som skulle smøres på i 3-4 uker etterpå. Da ble jeg kvitt det - i alle fall for noen måneder.

Kom deg til lege, men si gjerne at du er redd og engstelig for å kle av deg - så er legen helt sikkert ekstra varsom og forståelsesfull!

Gjest prust

Har ikke lest hele innlegget ditt, men kan det være

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=331012

eller

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321163

Det der var interessant. Jeg har også gjentatte soppinfeksjoner, og av og til med eksem.... Har aldri hørt om vestibulitt.

Annonse

AneM1365380603

Du må komme deg til legen slik at du får bort den kløen. Han ser slikt hver dag, og jeg tipper han kun trenger å gløtte der i noen sekunder.

Det finnes to typer Canesten stikkpiller. Den ene pakningen har 6 tabletter, mens den andre har en tablett og er langt sterkere. Hvis du ikke har prøvd den ene kan du prøve den om natta i kombinasjon med krem.

Jeg fikk så vondt av deg. Ingen skal trenge å gå med slik kløe når det finnes gode medisiner!

Du har sannsynligvis candida sopp og du trenger ikke gå til legen i første omgang. Dette er veldig vanlig. Prøv en Canesten kur. Du får kjøpt det på apoteket uten resept. Du kan velge mellom en pakke med 6 piller eller en pakke med en sterk pille. Anbefaler den siste. Den er effektiv. Det er også med en krem du kan smøre på.

Du må være forsiktig med sukker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...