Gå til innhold

Det klør sånn der nede...

Anbefalte innlegg

Gjest sprø av kløinga.

Det klør sånn innmari inne i høna mi. Det er så vondt. Noen ganger kan jeg klø der nede helt til det blør. Og etter at jeg har klødd så svir og brenner det der nede. Det har vært sånn i mange år, helt siden ungdomskolen og jeg er nå i begynnelsen av 20 årene. Men jeg tør ikke å gå til legen fordi da må jeg sikkert ta beina fra hverandre og vise høna og det tør jeg ikke Også er det sikkert vondt fordi han skal sikkert stikke noe oppi der. Hva gjør legen når man sjekker hvorfor det klør i høna?. Og hver gang når jeg er hos legen så er støttekontakten min med meg fordi jeg tør ikke å gå alene pga. angst. Og jeg tør ikke å fortelle støttekontakten min at det klør i høna. Det hadde vært for flaut. Og ikke tør jeg å gå inn alene og bestille time alene til legen heller. Også har jeg prøvd canisten mot sopp. Og brukt sånn stikkpille og krem på. Og når jeg satte i stikkpilla med den sprøyta inne i pakningen så gjorde det så vondt at jeg skrek i smerte. Også når jeg skulle ta den ut igjen så var det også kjempevondt. Jeg er jomfru også tenker jeg på at en tykk penis liksom skal inne i der også klarer jeg ikke å ta inn en stikkpille der engang. Det er veldig sårt oppe i skjeden min og i høna. Også lekker det sånn. Det er så vått i trusa mi hele tiden. Med en gang jeg skyfter truse så blir det vått så jeg må skyfte truse fem ganger per dag. Egentlig mere, men jeg gidder ikke å skyfte oftere. Og ikke kan jeg bruke hvite truser fordi d blir det gult der høna er. Også bruker jeg fargede og sorte truser. Men etter kanskje rundt 20 gangers bruk så blir det hvitt der høna har vært. Fordi jeg tror at det som kommer ut av høna, kanskje urin eller utflod eller noe er så sterkt at det tar bort fargen på trusa. Og det er så flaut med hvitt akkurat der høna ligger i trusa. Så jeg må kjøpe masse truser hele tiden fordi fargen blir borte. Hvorfor det? Hvorfor klør det sånn der nede når det ikke kan være sop