Gjest Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei! Jeg har i to år hatt smerter i underlivet. Smertene oppstod plustelig og var lokalisert over hele underlivet, i begge lysker og etterhvert på innsiden av lårene og i nedre del av magen. Smertene er der hele tiden, blir verre utover dagen og kan beskrives som murrende, brennende og stikkende. Noen ganger er det vondt selv med den miste berøring. Det er også smertefullt å ha sex. Jeg har hatt salpingitt for ca 6 år siden, men hadde ingen smerter i etterkant av avsluttet antibiotikabehandling. Jeg har også hatt en soppinfeksjon for ca 5 år siden. Ved ultralydundersøkelse fant man flere små cyster på begge ovariene, men har ingen symptomer på PCOS. Gynekologen jeg var hos kunne ikke gi meg noen forklaring på smertene eller hva jeg kunne gjøre med det. Jeg har ingen infeksjoner, men de siste dagene har jeg kjent et økende ubehag i skrittet i form av svie og lett kløe. Er det mulig å ha soppinfeksjoner uten uttalt kløe? Finnes det noen diagnose og/eller behandling for plagene min? Jeg vil så gjerne bli frisk og lurer på om du har noen råd til meg. Jeg er 30 år, har ingen barn eller fast partner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309555-smerter-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det kan utfra din beskrivelse være den tilstand man betegner som vulvodyni, en slags nervesmerte (nevralgi). Man kan forsøke å behandle med ulike medikamenter, f.eks. medisiner man ellers bruker ved epilepsi eller depresjon. Be din lege om å henvise deg til et senter med spesiell ekspertise som Olafiaklinikken i Oslo eller Rikshospitalet, det siste sted har dessverre lang ventetid. Man kan ha sopp uten noen som helst symptomer. Jeg håper du kan få hjelp, vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309555-smerter-i-underlivet/#findComment-2523635 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.