Gå til innhold

Premenstruell

Anbefalte innlegg

Gjest hissigproppen

Tidligere år var jeg "bare" plaget med voldsomme smerter og store blødninger ved menstruasjonen. Men, etter å ha født et barn, blir jeg nå bare mer og mer premenstruell. Er så hissig at jeg nesten er redd meg selv. Det klør i meg til å krangle eller slåss (har ikke gjort det siste enda...).

Er det noe hjelp å få? Spiller ingen rolle om det er piller eller behandling av annet slag, noe må gjøres! Noe som kan dempe det hele. Det er skikkelig ubehagelig, og jeg får så utrolig dårlig samvittighet for alle de vonde tankene som er til stede disse dagene det står på. Hva er det som gjør at sånt forekommer, og er eneste løsningen å bli gravid igjen?

Jeg er ganske fortvilet, for jeg syns det blir verre og verre for hver måned som går.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30957-premenstruell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drister meg til å svare :-)) Kjenner meg utrolig godt igjen. Har vært så sint før mensen at jeg har ødelagt ting........ For en måned siden begynte jeg på yasmin p piller. Var veldig skeptisk da jeg tidligere har lagt på meg og blit nedstemt pga p pille bruk. Disse virket stikk motsatt. Har ikke slanka meg men humøret er betraktelig bedre.

Jeg fødte for et år siden og opplevde at jeg ble mer og mer premenstruell for vær måned som gikk. Det er jo verdt et forsøk.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30957-premenstruell/#findComment-122869
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...