Cezzy Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei! Jeg har en del problemer med den venstre ankelen min. For flere måneder siden begynte smertene gradvis å komme, det begynte etter en god trenigsøkt men nå kan smertene komme bare jeg går ut til postkassen. Smertene sitter nede rett over tærne på foten der noen sier man kan få beinhinnebetennelse. Smertene stråler ut helt i venstre side på foten og jobber seg helt opp til kneet. Legen tror dette kan være muskler, men jeg vet ikke. Jeg går nå på en ukes kur med voltaren for å se om det hjelper. Jeg går med så intense smerter at det til tider er vanskelig for meg å gjøre forskjellige ting som å gå tur, sykle osv. Fysioterapauten sa at det kunne ha noe med et ledd som ikke beveget seg så bra. Hva mener du? Smertene sitter for det meste helt nede i foten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309610-hei-noe-gale-med-ankel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.