Gjest attraktiv Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei. Min mens er nå ca 14 dgr forsinket, og har følt meg helt utslitt og veldig premenstruell de siste dagene, så nå kommer den nok snart. det samme skjedde i april i år og i sept i fjor. Jeg er 39 år og føler også ellers på meg at hormonbalansen kan være noe endret, bla. at midjen skulle vært smalere. (Har fått mye grått hår mye tidligere enn min mor fikk det, men det er jo bare fint, synes jeg.) Men jeg ønsker generelt å føle meg like kvinnelig som før, og blir litt redd. Jeg leter etter en ny kjæreste for tiden. Jeg har hatt veldig store psykiske belastninger de siste årene. Har hatt tre normale svangerskap, det siste i 2006. Jeg ammet til barnet var 7 mndr. Min BMI er 23, og jeg mosjonerer flere ggr per uke. Har syklusen noe med stoffskiftet å gjøre? Bør jeg ta østrogen/progesteron-tilskudd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309740-forsinkede-menstruasjoner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.