Gå til innhold

Vondt i ankel

Anbefalte innlegg

Gjest DaVinci2008

Hei, Jeg er en mann på 29 år. De siste månedene har jeg jogget 2 ganger i uken. Generelt går jeg en del turer. Siste gang jeg jogget var torsdag sist uke. På lørdag kjente jeg at ene ankelen min ble mer og mer stiv, spesielt etter at jeg hadde sittet en stund. Lørdag kveld fikk jeg ikke sove pga. dette fordi det gjorde vondt uansett hvilken stilling jeg lå i. På søndag fikk jeg heldigvis sove, fordi det gjorde ikke lengre vondt ved å sitte/ligge stille. Fortsatt umulig å gå på det. I dag mandag er det likedan, men synes selv at "trykket" på ankelen når jeg setter det ned er noe mindre. Rundt ankel-knokkelen er det hovent, jeg har ikke registert noen merker ellers.... Noen har skremt meg med at dette må oppereres, men andre mener dette går over av seg selv om jeg bare tar det med ro.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309783-vondt-i-ankel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...