Gjest DaVinci2008 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei, Jeg er en mann på 29 år. De siste månedene har jeg jogget 2 ganger i uken. Generelt går jeg en del turer. Siste gang jeg jogget var torsdag sist uke. På lørdag kjente jeg at ene ankelen min ble mer og mer stiv, spesielt etter at jeg hadde sittet en stund. Lørdag kveld fikk jeg ikke sove pga. dette fordi det gjorde vondt uansett hvilken stilling jeg lå i. På søndag fikk jeg heldigvis sove, fordi det gjorde ikke lengre vondt ved å sitte/ligge stille. Fortsatt umulig å gå på det. I dag mandag er det likedan, men synes selv at "trykket" på ankelen når jeg setter det ned er noe mindre. Rundt ankel-knokkelen er det hovent, jeg har ikke registert noen merker ellers.... Noen har skremt meg med at dette må oppereres, men andre mener dette går over av seg selv om jeg bare tar det med ro. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309783-vondt-i-ankel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.