Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 22 år og jomfru. Har hatt regelmessig, kraftig og temmelig smertefull mens i flere år. Men, i høst begynte syklusen og forskyve seg. Den har forskjøvet seg 2 uker. I høst begynte jeg på høgskole + flyttet for meg selv, så jeg koplet mensforskyvelsen til at jeg var litt stresset i forbindelse med det.

Dagen før jeg får mensen får jeg vanligvis menssmerter og litt brunlig, blodtilblandet utflod. Noe som jeg også får noen dager etter mensen er ferdig.

Nå venter jeg mensen om en dag eller to, men jeg har gått med brunlig, blodtilblandet utflod i over en uke. Har ikke noe vondt.

Ved forrige mens var jeg veldig dårlig i begynnelsen. Kaldsvettet, blek, klam, svimmel, kvalm og hadde utrolig vondt. Følte jeg var utenfor meg selv. Et under at jeg ikke besvimte. (Vet ikke om det har noe med sånn som jeg har det nå.)

Er denne brunlige, blodige utfloden tegn på at noe er galt? Eller er det bare en liten forstyrrelse i systemet?

Finnes det noen effektiv behandling mot de kraftige menssmertene? Vil helst unngå p-piller, og tåler ikke Naprosyn. Til nå har det gått mye Ibux, Pinex og Brexidol (ikke samtidig)

Er veldig takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30981-uregelmessig-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...