Gjest keen på kid Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei, jeg og samboeren min har prøvd i ett halvt årstid å bli gravid, det har vert litt vanskelig da jeg har hatt ganske uregelmessig mens, hadde de første månedene 6-7 uker mellom hver gang, det har nå de siste måneden kom ned 4-5 uker, noe som er normalt for meg. Forrige måned tok jeg en eggløsningstest, og akkurat en uke etter at den hadde vist positivt fikk jeg en blødning som varte i 3 dager. Det var ikke smertefullt og mye mindre blod enn vanlig mens. Hva kan dette ha vært? Går det an å spontanabortere så tidlig? Det er nå 1 1/2 uke siden jeg skulle hatt mensen, jeg har tatt flere graviditetstester, men alle er negative. Jeg tok en CT av abdomen for ett år siden (hadde smerte i bekkenet, det viste seg å være en muskelskade) kan dette virke inn på fertiliten eller skade eggstokkene? Jeg var i mai hos gynekolog og tok ultralyd av livmoren, da så alt bra ut. Jeg er 27 år og ellers frisk og rask:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309836-bl%C3%B8dning-en-uke-etter-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.