Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg (23)og samboer'n (28) prøver å bli "gravide",

Har gått på p-pille og/eller minipille siden jeg var 16, og sluttet på dem i mars/april. Første forsøkene gikk ikke, og mensen kom på dagen (eller dagen etter) som normalt. Siste prøveperiode har vi derimot fulgt litt tips og råd og jeg har ligget på rygg med pute under korsryggen og bena opp i ca 15-20min etter sexen. (har kjørt "ekstra" hardt i eggløsningsperioden)

Skulle hatt mensen igår eller idag,men på fredag kom det jeg trodde var starten på mensen. Litt brun utflod.. Lørdag var det ingenting igjen, og det har ikke vært noe siden..Pleier aldri å ha det i beg. av mensperioden, bare på slutten, men tenkte at det kan være fordi kroppen ikke har kommet igang enda etter å ha sluttet på pillen.

Jeg har vært småkvalm nesten hver dag i litt over en uke, men aldri på morgenen, bare på ettermiddagen/kvelden.Og har hatt en dag med ømme brystvorter. Men da "mensen" kom tenkte jeg det bare var tegn på at den kommer for fullt.

Mitt spm. er vel egentlig om det er mulig at jeg er gravid?

Og hva var evnt. den brune utfloden? Kom aldri noe blod, og det brune var veldig lite...

Og når kan jeg evnt. kjøpe en test?Lurer på om jeg skal kjøpe imorgen, eller omdet er bortkastede penger? ca 15dager siden eggløsning...

Vil så gjerne bli gravid, og vi har blitt like skuffet hver gang mensen har kommet de andre gangene..

På forhånd takk for svar..=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309861-liten-bl%C3%B8dning-fortsatt-h%C3%A5p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...