Neat Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei! Har syklus på 33 dager, og eggløsning på cd 19-20. De to siste syklusene har jeg hatt rosa utflod 4 dpo og etter dette litt brunlig utflod. Det er ikke kjempe mye,men jeg bruker innlegg for å ikke få det i trusa..Har hatt det slik lenge, og vært mange ganger hos legen, men får ikke noe ut av å gå til legen min..Sist sa hun at jeg kunne få noen tbl viss det plaget meg mye,men jeg spurte ikke hva de heter, vet du det Mette?Hva kan dette være, begynner å bli lei av dette, iallefall siden vi prøver å bli gravide og ikke får det til, føler dette har noe med det å gjøre..Er 22år og vært uten prevensjon i 1,5år, før det gikk jeg på nuvaring fordi jeg fikk blødninger av p-piller og gyn mente jeg ikke tålte p-piller! Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309872-spotting-fra-4-5-dpo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.