Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nita2

Hei! Har syklus på 33 dager, og eggløsning på cd 19-20. De to siste syklusene har jeg hatt rosa utflod 4 dpo og etter dette litt brunlig utflod helt frem til mensen. Det er ikke kjempe mye,men jeg bruker innlegg for å ikke få det i trusa..Har hatt det slik lenge, og vært mange ganger hos legen, men får ikke noe ut av å gå til legen min..Sist sa hun at jeg kunne få noen tbl viss det plaget meg mye,men jeg spurte ikke hva de heter, vet du det Mette?Hva kan dette være, begynner å bli lei av dette, iallefall siden vi prøver å bli gravide og ikke får det til, føler dette har noe med det å gjøre..Er 22år og vært uten prevensjon i 1,5år, før det gikk jeg på nuvaring fordi jeg fikk blødninger av p-piller og gyn mente jeg ikke tålte p-piller!Men blødningene skjedde etter at jeg skiftet p-pillemerke, før det hadde jeg ikke noe problemer.Takk for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309879-spotting-fra-4-5-dpo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du har altså hatt en del mellomblødning, både med og uten prevensjon (det er i prinsipp ikke forskjell på p-piller og p-ring). Jeg tror blødningen kommer fra livmorhalsen, at den har rikelig med kjertler. Det er ikke uvanlig hos unge kvinner og betyr ikke noe.. Få legen til å sjekke livmorhalsen. Hvis du ikke har oppnådd graviditet i løpet av 1, 5 år der det på tide å få en utredning hos gynekolog, be din fastlege om en henvisning til gynekolog som både kan sjekke livmorhalsen og søke grunn til at du ikke blir gravid.

Vennlig hilsen Mette H Moen

PS hva betyr ’cd’ og ’dpo’? det er ikke noen vanlige forkortelser. Hvor finner du dem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309879-spotting-fra-4-5-dpo/#findComment-2526979
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...