Gjest nita2 Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Hei! Har syklus på 33 dager, og eggløsning på cd 19-20. De to siste syklusene har jeg hatt rosa utflod 4 dpo og etter dette litt brunlig utflod helt frem til mensen. Det er ikke kjempe mye,men jeg bruker innlegg for å ikke få det i trusa..Har hatt det slik lenge, og vært mange ganger hos legen, men får ikke noe ut av å gå til legen min..Sist sa hun at jeg kunne få noen tbl viss det plaget meg mye,men jeg spurte ikke hva de heter, vet du det Mette?Hva kan dette være, begynner å bli lei av dette, iallefall siden vi prøver å bli gravide og ikke får det til, føler dette har noe med det å gjøre..Er 22år og vært uten prevensjon i 1,5år, før det gikk jeg på nuvaring fordi jeg fikk blødninger av p-piller og gyn mente jeg ikke tålte p-piller!Men blødningene skjedde etter at jeg skiftet p-pillemerke, før det hadde jeg ikke noe problemer.Takk for svar 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Du har altså hatt en del mellomblødning, både med og uten prevensjon (det er i prinsipp ikke forskjell på p-piller og p-ring). Jeg tror blødningen kommer fra livmorhalsen, at den har rikelig med kjertler. Det er ikke uvanlig hos unge kvinner og betyr ikke noe.. Få legen til å sjekke livmorhalsen. Hvis du ikke har oppnådd graviditet i løpet av 1, 5 år der det på tide å få en utredning hos gynekolog, be din fastlege om en henvisning til gynekolog som både kan sjekke livmorhalsen og søke grunn til at du ikke blir gravid. Vennlig hilsen Mette H Moen PS hva betyr ’cd’ og ’dpo’? det er ikke noen vanlige forkortelser. Hvor finner du dem? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.