Gå til innhold

Ris på rumpa

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for anledningen

Jeg er en mann på 40 år som ikke helt skjønner hvorfor ris frister så veldig. Hele tiden drømmer jeg om dette og den er veldig billedlig.

Drømmer om å stå foran en kvinne som er påkledd enten med skjørt og strømpebukse eller bukse, dette varierer. Hun åpner buksen min og trekker den ned til anklene. Deretter får jeg beskjed om å legge meg over fanget og hun gir meg ris slik at jeg kjenner det godt og tårene er på vei. Andre ganger er det jeg som legger ei jente over fanget mitt og riser henne.

I et annet bilde jeg får så må jeg slikke føttene hennes. Det begynner av og til med en fotmassasje, men dette varierer.

Hvordan drømmene slutter er veldig forskjellig.

Jeg skjønner ikke hvorfor dette opptar meg så mye og skulle gjerne vist litt mer. Er dette noe jeg burde testet ut i praksis, eller er dette som enkelte andre drømmer noe som er greit bare å ha som drøm? Jeg er samboer men er engstelig for å røre ved maktforholdet i heimen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309884-ris-p%C3%A5-rumpa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Fot- fetish og ris- fetish er uhyre beskjedne former for fetish (og helt normale). Synd at du ikke ønsker å involvere din partner (skjønt jeg kjenner henne ikke og aner ikke hva slags syn hun har på sex og tenning). Om du likevel forsøker så begynn i det små... gi henne en vanlig fotmassage, og kyss føttene hennes forsiktig og spør om hun liker det, si at føttene hennes tenner deg. Når det gjelder ris er det litt verre, noen er veldig fastlåst i sitt syn og synes dette er veldig unormalt og rart, men igjen.. om du forsøker deg så begynn i det små, gi henne et klaps på baken.. si at du tenner på at hun gjør det samme med deg. Bruk god tid, ikke hast.. etterhvert kan det være hun faktisk setter pris på litt krydder i sexlivet og om ikke.. kanskje hun gjør det likevel fordi hun ser hvor tent du blir.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309884-ris-p%C3%A5-rumpa/#findComment-2527075
Del på andre sider

Om jeg hadde vært samboeren din så hadde jeg satt stor pris på å få vite om dette sånn at vi kunne utforsket det sammen. :o) Kanskje bærer hun selv på seksuelle fantasier hun kunne tenkt seg å finne ut av sammen med deg, men ikke tør si det?

Vel... hadde eg hatt en kjæreste....og han hadde bedt om å bli riset på rumpen... huff -turn off for meg...

Hans dominans som mann hadde blitt kraftig redusert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309884-ris-p%C3%A5-rumpa/#findComment-2529820
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...