Gå til innhold

Underlivsplager ved sex

Anbefalte innlegg

Gjest Ms Sexual

Etter at jeg fødte min sønn som nå er 1 1/2 år har jeg fått et slitsomt problem under samleie. I det mannen min trenger inn i meg renner det ut væske fra skjeden som "stivner" og blir som klumper hvis vi gnir på det, det lukter ikke noe spesielt men har en nokså syrlig smak ifg min mann. Dette er fryktelig skjemmende, jeg får ikke noe utbytte av sexen, jeg kjenner knapt han er inne i meg fordi det er så VELDIG vått. I følge han er jeg like "stram" i skjeden som før fødsel så det kan ikke ha noe med det å gjøre, har også kjent etter med en finger og den klemmer jeg GODT rundt. Ellers har jeg også ØKT utflod ellers, kjenner plutselig at det renner ut av meg, også når jeg er på toalettet ser jeg det renner ut. I tillegg har jeg problemer med oppblåst mage og litt smerter i mage/underliv. Kan dette ha en sammenheng på noen måte? Håper på svar da dette begynner å gå utover min seksuelle lyst, som alltid har vært på topp :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309891-underlivsplager-ved-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...