Gjest ida27 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Sitter i stort sjokk og håper på at du kan hjelpe meg! Idag var jeg på MR-Undersøkelsen av nyrene mine. Og etter undersøkelsen ble jeg veldig kvalm ,og gikk til apoteket og kjøpte graviditetstest for og se kanskje jeg er gravid. Jeg tok testen og den viste seg positivt,jeg begynte og gråte og er framdeles i stort sjokk. Vet ikke helt om jeg vil beholde dette barnet eller ikke siden jeg var på Mr.undersøkelsen, tenker med at det barne blir ikke normalt osv. kan de hjelpe meg og forklare meg om det er farlig for forstere når man tar MR-undersøkelsen uten at man vet at man er gravid.???? Jeg har hatt også 2 keisersnitt og en abort før jeg ble gravid med barnet nr 2 og er redd for hvis jeg har en til abort at livmoren min ikke klarer mer . At jeg kan ikke bli mer gravid p.g.a mange aborter og ikke minst 2 keisersnitt jeg har hatt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309920-hei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.