Gjest Hertz Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei jeg er en gutt på 17 som har skjev munn og nese. Det ene neseboret er litt større en det andre å jeg har en muskel i det ene som anstrenger seg når jeg smiler ( dette er når noen får meg til å smile/le) Jeg kan også bevege muskelen i det ene når jeg vil men jeg vil gjerne ha denne muskelen fjernet etter som det er svært irriterende. i tilegg til dette har jeg en munn som blir skjev når jeg smiler. Jeg vil tippe dette er med hvordan musklene rundt munn partiet er satt opp. Jeg slo også skinnet som 3 åring og siden har det hvert litt skjevere en det andre. Alt i alt ser jeg temmlig rett ut når jeg ikke beveger på noen deler i ansiktet, men når jeg begynner å snakke kan man se at det er skjevt, jeg smiler nesten aldri fordi jeg er redd for hvordan folk vil se på meg og jeg prøver og la være å le. Håper dettet er noe som er mulig å fikse. Hilsen gutt 17. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309937-skjev-munn-og-nese/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.