Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Ble du helt bra etter denne kuren? Lurer fordi jeg er omtrent halveis i en roaccutan-behandling selv, og får fremdeles kviser :-( Selv om det er blitt langt bedre.

Sliter med sår på og rundt leppene, og tar to for dag. Hvor mange tok du per dag? Legen sa jeg kunne prøve 3 for dag, men da ville bivirkningene bli større...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309987-roaccutan/#findComment-2535016
Del på andre sider

Ble du helt bra etter denne kuren? Lurer fordi jeg er omtrent halveis i en roaccutan-behandling selv, og får fremdeles kviser :-( Selv om det er blitt langt bedre.

Sliter med sår på og rundt leppene, og tar to for dag. Hvor mange tok du per dag? Legen sa jeg kunne prøve 3 for dag, men da ville bivirkningene bli større...

Er snart ferdig. Kur på 450 tabletter. Tar 40 mg hver dag - altså to tabletter. Cirka 225 dager blir vel det.

Ja, jeg er kvitt kvisene. Men det tok veldig mange måneder før alt forsvant. Var vel i slutten på 4. måneder at huden ble veldig bra. Og i løpet av 5. måned var omtrent alt borte.

Hadde regnet med at kvisene skulle forsvinne i løpet av noen uker. Men når ingenting skjedde i første, andre eller tredje måned holdt jeg på å gi opp. Så ikke mist motet - det blir bra til slutt :-)

Blir du ikke kvitt kvisene med en kur, så kan du mest sannsynlig få en kur nummer to av hudlegen. Da blir du i hvert fall kvitt problemet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309987-roaccutan/#findComment-2535201
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...