logitech86 Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Hei. Hva er beste måte å holde huden kvisefri etter en kur med Roaccutan? Er det noen krem som egner seg bra og ikke tetter porer. Vil for alt i verden ikke ha tilbake kviseproblemet. 0 Siter
holly smith Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Jeg ville brukt NuSkin sin serie Clear Action, - den er spesielt beregnet for uren hud. Min datter har kjempefine resultater med den :-) 0 Siter
rose23 Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Ble du helt bra etter denne kuren? Lurer fordi jeg er omtrent halveis i en roaccutan-behandling selv, og får fremdeles kviser :-( Selv om det er blitt langt bedre. Sliter med sår på og rundt leppene, og tar to for dag. Hvor mange tok du per dag? Legen sa jeg kunne prøve 3 for dag, men da ville bivirkningene bli større... 0 Siter
logitech86 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Skrevet 21. juli 2008 Ble du helt bra etter denne kuren? Lurer fordi jeg er omtrent halveis i en roaccutan-behandling selv, og får fremdeles kviser :-( Selv om det er blitt langt bedre. Sliter med sår på og rundt leppene, og tar to for dag. Hvor mange tok du per dag? Legen sa jeg kunne prøve 3 for dag, men da ville bivirkningene bli større... Er snart ferdig. Kur på 450 tabletter. Tar 40 mg hver dag - altså to tabletter. Cirka 225 dager blir vel det. Ja, jeg er kvitt kvisene. Men det tok veldig mange måneder før alt forsvant. Var vel i slutten på 4. måneder at huden ble veldig bra. Og i løpet av 5. måned var omtrent alt borte. Hadde regnet med at kvisene skulle forsvinne i løpet av noen uker. Men når ingenting skjedde i første, andre eller tredje måned holdt jeg på å gi opp. Så ikke mist motet - det blir bra til slutt :-) Blir du ikke kvitt kvisene med en kur, så kan du mest sannsynlig få en kur nummer to av hudlegen. Da blir du i hvert fall kvitt problemet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.