Gå til innhold

Det bobler over i meg snart! :)

Anbefalte innlegg

Jeg er så sykt forelska at jeg nesten ikke veit hvor jeg skal gjøre av meg. :) Er så deilig, men også litt slitsomt.. Klarer ikke tenke på annet enn samboern min. Han er så smooooooooooooooood... :) Gleder meg til i kveld etter poden har lagt seg, så jeg kan tafse på han. Først er det grilling, en kald øl og sikling på den solbrune, stramme håndtverkerkroppen hans. Å herergud.. blir helt matt jeg. Klarer ikke jobbe. hjelper jo litt på kriblinger her og der når sola står på som verst og da. :)

God helg folkens! : ) Håper det er flere der ute som har det likedan, og ikke bare elendighet som det oftes står om her. Ikke ofte det kommer positive innlegg, så fikk litt lyst til å dele litt glede og! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310057-det-bobler-over-i-meg-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg kan trøste deg med at det går nok over! :-)

Uff ja.. Men nyter det så lenge det varer. :) Håper ikke det går over at jeg synes han den mest sexy, kjekkeste og sjarmerende mannen jeg har sett da. :) Joda, det finnes mange kjekkaser - men ingen som min.. Hehe..

Uff ja.. Men nyter det så lenge det varer. :) Håper ikke det går over at jeg synes han den mest sexy, kjekkeste og sjarmerende mannen jeg har sett da. :) Joda, det finnes mange kjekkaser - men ingen som min.. Hehe..

Glem det eg skreiv, det var ironisk ment.

Ditt innlegg var kjempefint, og det sprudla over av gledesrus, kos dere og nyt det til fulle! *S*

Annonse

Glem det eg skreiv, det var ironisk ment.

Ditt innlegg var kjempefint, og det sprudla over av gledesrus, kos dere og nyt det til fulle! *S*

Skjønte det da påsan! :) Du hadde ikke fått meg ned fra min rosa sky uansett hva du hadde skrevet.. hehe... God helg! ;)

• 3 uker senere...
Gjest prust

For et sprudlende og herlig innlegg!!!!!

Javisst er det deilig å kunne kjenne de fantastiske følelsene fremedeles over å ha Mannen i mitt liv rundt meg og hos meg :-)

Vi kan begge to bli helt yre i blikket av å se på hverandre, og et blikk eller et klaps eller et hint kan være nok til å å glede seg stort til ungene er ute av syne :-)

Vi har en veldig fin periode nå, og blir ikke lei av hverandre - etter 14 års ekteskap, og 17 år sammen :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...