Gjest væren 85 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 I midten av januar fikk jeg hoste, etter en uke ble jeg forkjølet og hadde feber. Dette varte i sirka 3 uker. Jeg var hos legen flere ganger og fikk antibiotika og hoste medisiner. Feberen og forkjølelsen ble borte, men jeg har hostet siden, altså så har jeg hostet i snart 6 måneder. Jeg har hostet på med flere muskelstrekninger og 2 ribbeinsbrudd. Jeg har spist mange slags medisiner, deriblant mot astma, bronkitt og allergi. Ingenting har hjulpet. Jeg har vært hos lungespesialister, tatt 2 ulike typer rønken av lungene, spirometri og flere blodprøver. Flere leger sier at symptomene mine ligner på astma og allergi, men likevel har ingen av medisinenen hjulpet. Jeg har hatt kraftig hoste hver vinter siden jeg var 11-12 år gammel, men de gangene har det bare vart i sirka 2 måneder. Jeg har også problemer med magen. Hosten er tørr og jeg merker at ved temperaturforandringer så blir hosten verre. Jeg lurer på om du har noen tanker om hva dette kan være? Er det noen prøver jeg skal spørre om å få ta? Jeg har jevnlig kontakt med legene, men prossessen går langsomt og jeg begynner å bli litt desperat. Jeg røyker ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310061-langvarig-hoste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.