Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med at hårveksten hemmer meg i hverdagen.

Min mann er ikke generelt veldig interessert i sex under graviditet, og jeg kan ikke på forespørsel få ham til å hjelpe meg med intimbarberingen heller. Det irriterer meg, for jeg ser jo ingenting... !

Ikveld har jeg imidlertid gjort det selv, vellykket eller ikke, men det er iallefall betydelig mindre.

Er jeg storforlangende når jeg krever hjelp, eller er dette et vanlig "problem" under graviditet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310084-intimbarbering-under-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Du får sitte på huk foran en speile, det funker fint :0)

Snaxy hjalp meg et par ganger, men klarte det i grunnen helt fint selv med hjelp av speilen.

Det kommer nok litt an på hvor svær du er også da ;)

Jeg har en venninne som er bitteliten og som fikk svære unger (pga diabetes). Hun så ut som en diger ball tilslutt og jeg tror at dersom hun hadde satt seg på huk, så hadde hun trilla overende ;-)

Gjest Shira :o)

Nei du er da ikke storforlangendes! Jeg ber om hjelp selv om jeg ikke er gravid også jeg ;o)

Men altså nei, han bør hjelpe deg når det plager deg, og du ikke ser så lett. Jeg hadde ikke hatt sjangs til og barbere meg selv med min gravidmage de siste månedene.

Annonse

Gjest Shira :o)

Gravide jenter er svært sexy, du verden, du verden, skjønner ikke at han ikke knuller vettet av deg:-)

Barbere er jo bare digg, fin oppladning til noe mer:-)

Skjønner ikke dagens menn:-)

Min mann er på linje med deg, så det er ikke alle dagens menn som ikke synes gravide kvinner er kjempesexy ;o)

[quote name=Shira :o)' timestamp='1215245317' post='3915907]

Min mann er på linje med deg, så det er ikke alle dagens menn som ikke synes gravide kvinner er kjempesexy ;o)

Det er bra, slik skal det være:-) Gravide jenter er svært vakkert og sexy. Det er bare å beundre og nyte synet alt man orker:-)

Gjest mora2

Det kommer nok litt an på hvor svær du er også da ;)

Jeg har en venninne som er bitteliten og som fikk svære unger (pga diabetes). Hun så ut som en diger ball tilslutt og jeg tror at dersom hun hadde satt seg på huk, så hadde hun trilla overende ;-)

Hihi, sant nok!

Jeg var nok ikke diger, men likevel ganske stor...La på meg 17kg med førstemann...hihi, så ut som ei kule ;0)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...