Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I første svangerskap mente jordmor at det var en gutt, jeg var bombesikker lenge før ultralyden og vi hadde rett begge to. :o)

I andre svangerskap kunne ikke jordmor se noe, men det gjorde ingenting for en spesialist innen fostermedisin avslørt kjønnet for oss i uke 12. :o) Jeg var temmelig sikker selv også, på at det var jente, og det var det.

Annonse

Gjest minnah

Førstemann lå sånn til at det ikke var mulig å se kjønn på det tidspunktet. Av ulike årsaker ble vi fulgt opp med ul flere ganger gjennom svangerskapet, men først i uke 32 kunne vi alle (tydelig) se at det var en gutt. :-)

Med andre så jordmor raskt at dette var en jente, hun var så sikker på dette at hun ville jeg skulle ta kontakt med henne etter fødsel dersom hun skulle ha tatt feil.. Noe hun da ikke gjorde ;-)

På sykehuset var de ikke veldig interessert i det nei! Hun sa at hun jo kunne si hva hun trodde hvis hun fikk se noe, men gadd ikke ta en ekstra titt spesielt der liksom... Og for all del, det er ikke derfor man er der heller, og det viktigste er selvfølgelig at de ser at babyen er frisk! Men det hadde nesten vært bedre om hun bare sa nei, enn å si ja på den måten der!

Vel, vi fikk ikke vite noe da, men hun beregnet også en helt vill termin, så vi tok en tur til Volvat for å se om de kunne gi oss en mer korrekt termin. Det hadde de ikke lov til, men siden vi hadde bestilt time og reist helt dit, så fikk vi en gratis sjekk av kjønnet:-)

Hun var mektig sikker på at det var ei jente, og jaggu ligger det ei lita tulle inne i sprinkelsenga si og sover nå:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...