tuppsi Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Er det mulig å sjekke en evt. graviditet med blodprøve på legekontor framfor "tisse på pinne" 3 dager før forventet mens? Jeg skal starte med Primolut i forbindelse med ferie, og på pakken står det at man ikke må være gravid før man starter. 0 Siter
Baronessa Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Heisann. Ta med deg en urinprøve til lege/helsekontoret på rent/sterilt glass, tror det er den beste måten å gjøre det på. Det skal iallefall jeg gjøre i morgen... Lykke til og god ferie !!! :-) 0 Siter
miia Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Tror det skal litt til før de sjekker graviditet ved hjelp av blodprøve... Og det er ingen vits i å levere urinprøve på legekontoret - du får et like sikkert svar av å "tisse på en pinne"... Det er mulig å få positivt svar tre dager før forventet mens. Men får du negativt, så er det fremdeleles mulig at du er gravid... Lykke til! 0 Siter
miia Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Tror det skal litt til før de sjekker graviditet ved hjelp av blodprøve... Og det er ingen vits i å levere urinprøve på legekontoret - du får et like sikkert svar av å "tisse på en pinne"... Det er mulig å få positivt svar tre dager før forventet mens. Men får du negativt, så er det fremdeleles mulig at du er gravid... Lykke til! 0 Siter
tuppsi Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Skrevet 9. juli 2008 Heisann. Ta med deg en urinprøve til lege/helsekontoret på rent/sterilt glass, tror det er den beste måten å gjøre det på. Det skal iallefall jeg gjøre i morgen... Lykke til og god ferie !!! :-) oioioi!! masse lykke til!!! spennende! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.