Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Toxter

Hei! Eg har vert plaga med litt blod i avføringen, blodet synest som regel bare på papiret etter at eg har vert på do. av og til men skjeldent har det vert større mengder. føler og at det kanskje er litt slim avgang av og til.... men er ikkje sikker... har nå hatt plaga i snart over 6 mnd. men den kan til tider vere vekke i over kanskje ein måne hallanan og så komme igjen... har lest ein del på nettet om dette og funne ut at det kan vera irritabel endetarm , magesår og kreft eller lignande i følge dei symptomane eg har funne om dette på nettet. leste og at vist det er irritabel tykktarm/ magesår så kan det har med kosten å liknande å gjera..... og at det ikkje er så alvorleg... men det er jo sjølsagt litt meir alvorleg vist det er kreft... har og lite lyst å gå til doktor med saken å bli undersøkt med rektoskopi og liknande... derfor lurer eg på kva du meiner om saken!? vist det berre har med kosten å gjere kan eg jo ordne det skjøl!? med vennlig helsing meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310328-blod-i-avf%C3%B8ringen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...