Gjest diesel hansen Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Jeg gjorde i kveld et forsøk på å bestille en harddisk for oppbevaring av bilder, men den kan visstnok ikke sendes til Norge. Ser at amazon har en internasjonal butikk som man kan bestille fra, men produktet jeg ønsker finnes ikke her. Finnes det noen smutthull for å få tak i produktet mitt fra amazon? Jeg fant det hos en annen netthandel, men fikk samme beskjed der også?! Og...et spørsmål til. Jeg ser at en del butikker i utlandet opererer med "gift-wrap" - slipper man unna momsen dersom produktet er pakket inn? 0 Siter
mirami Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Det kan hende du ikke får til å bestille fordi filialen er i USA? SÅ hvis du heller går på amazon.co.uk (eller et annet europeisk land), så skal de hvertfall kunne levere til Europa. Og tror ikke du kommer unna tollen bare fordi du har pakket inn varen... Det er vel heller beregnet på folk som bestiller bursdagsgaver til folk direkte! 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Det kan hende du ikke får til å bestille fordi filialen er i USA? SÅ hvis du heller går på amazon.co.uk (eller et annet europeisk land), så skal de hvertfall kunne levere til Europa. Og tror ikke du kommer unna tollen bare fordi du har pakket inn varen... Det er vel heller beregnet på folk som bestiller bursdagsgaver til folk direkte! Amazon.uk lever hardware kun til Storbritannia. 0 Siter
Gjest diesel hansen Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Det kan hende du ikke får til å bestille fordi filialen er i USA? SÅ hvis du heller går på amazon.co.uk (eller et annet europeisk land), så skal de hvertfall kunne levere til Europa. Og tror ikke du kommer unna tollen bare fordi du har pakket inn varen... Det er vel heller beregnet på folk som bestiller bursdagsgaver til folk direkte! De har uansett ikke den spilleren i UK. En kollega mente at man kunne leie seg hjelp til å få den tilsendt, dvs at man først kjøper seg produktet og sender den til det firmaet. De videresender til Norge, selvfølgelig mot betaling. Noen som erfaring med dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.