Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Trikset med elektrisk tannbørste var nytt for meg. Kanskje verd å prøve? Ellers anbefaler jeg vibratorer til ulikt bruk. Du kan dele vibratortypene i to. En type er de som egner seg best til klitorisstimulering, de er små og nette og behøver ikke nødvendigvis se ut som en vibrator av den gammeldagse typen med penisfasong, men er ofte firkantige og runde eller ser ut som leppestifter. Finn en som gir passe vibrering for deg – noen har trinnløs styrke. Om du liker å fylle skjeden i tillegg, kan du anskaffe en vibrator til det bruket også. Da ser leketøyet ut som en penis. De finnes i manga ulike materialer, noen myke, andre harde.

Vibrerende kuler er også et alternativ til bruk i skjeden, eller du kan prøve en "venus butterfly", som du fester til klitoris. En liten fjær er god til å stimulere dine erogene soner, f.eks. brystene.

Alt leketøyet jeg har foreslått kan også brukes om/når du er sammen med en partner. Det gir mulighet for utallige variasjoner og morsomme leker.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31035-onanering/#findComment-123143
Del på andre sider

det aller aller beste er å bruke et sparedusjhode med variable stråler. først tynn stråle med lite trykk, så øker du trykket litt. selv får jeg ofte orgasme i løpet av sekunder med denne metoden, eller jeg tirrer meg selv i ti minutter. vann er helt genialt som hjelp ved onanering, det eneste er at du lett blir bortskjemt, og i begynnelsen kan dette gjøre at partneren din ikke lenger har like lett for å gi deg orgasme... menmen, det kommer seg det også. -smiler-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31035-onanering/#findComment-123235
Del på andre sider

Annonse

kameliadamen

Kan ikke annet enn å si meg enig med Dharma at dusjen er herlig!!. Den har vært min følgesvenn i mange mange år. Men det er også sant at vi blir litt bortskjemt med å komme "for lett" til orgasmen. I det siste har jeg blitt flinkere til å bruke min egen fantasi og fingrene (de er ikke å forakte de heller) :-) Men da kreves det har du har litt god tid. Men utforsk deg selv...bli kjent med din egen kropp..må innrømme at det gikk mange år før jeg skjønte at jeg kunne nyte meg selv på andre måter enn i dusjen..det er fordi den (dusjen) er så innmari effektiv! Lykke til!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31035-onanering/#findComment-123377
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...