Gå til innhold

Skrekkelig sjukt å ikke ha sex når jeg er 30 år.

Anbefalte innlegg

Gjest jomfru30år

Jeg er 30 år og ennå jomfru. Jeg er usikker på om jeg er hetro, bifil eller lespisk , men jeg tror jeg er hetro. Fordi jeg føler ingen følelser for gutter eller jenter. Jeg blir ikke forelska. Da jeg gikk på ungdomskolen så var det mange i klassen som var ville etter gutter og jentene hang opp plakater i klaserommet av lettkledde gutter. Og i ungdomskolen så var det flere i klassen som hadde kjærste. Jeg har heller aldri hatt noen venner. Jeg er en enstøing og har vært det helt siden jeg gikk på barneparken. Da jeg gikk på bareparken hørte jeg ofte at jeg gikk mye for meg selv og ikke hadde venner. Og på barne og ungdomskolen så hadde jeg heller ingen venner, heller ikke på vidregående. Også jobba jeg litt og jeg snakket aldri med de andre ansatte i jobben så de ville ikke ha meg mere fordi de var så missfornøyd med det jeg gjorde. Også fikk jeg ingen ny jobb fordi skussmålet mitt var så dårlig. Også gikk jeg til legen og ble sykemeldt. Og har vært gjennom sykemelding et år, rehablitering to år, og er nå på midlertidig ufør i fire år. Og jeg er nå i mitt tredje år på midlertidig ufør. Om ett år så går den ut. Og jeg er redd og bekymret for hva jeg skal gjøre da. Jeg har angst og depresjon. Når skal man søke om varig ufør? Jeg føler meg altfor syk til å jobbe eller studere.

Grunnen til at jeg er 30 år og jomfru er at jeg ikke takler nærkontakt. Jeg synes det er ekkelt om noen hadde kysset meg. Ekkelt hvis noen hadde tatt på meg. Ekkelt hvis gutten skulle ha penisen inni tissen min å sprutet. Ekkelt å ha sånn sprut inne i seg. Også er det ekkelt å ha hud mot hud. Jeg klarer heller ikke å nærkontakt. Og sex høres så ekkelt og vondt ut. Jeg har til og med ikke holdt en gutt i hånda engang. Jeg får panikk angst bare ved å tenke på sex og samleie og kroppskontakt.Er dette helt på jordet?

Jeg er aldri ute på fest eller uteliv osv. og da treffer jeg heller ikke gutter. Men det er pga. angsten for å gå ut. Også er jeg redd for å snakke med andre mennesker. Også hater jeg å være på fest eller ute fordi angsten blir for sterk.

Og et annet problem er at jeg vil så gjerne ha kjæreste og barn og sånn. Og den biologiske klokken min tikker. Mamma kom fryktelig tidlig i overgangsalderen og det er visst arverlig. Men jeg føler meg for syk i hjernen til å ha barn. Og hvis man skal ha barn så må man ha sex. Og sex eller samleie det takler jeg bare ikke. Jeg får helt panikk bare ved å skrive om dette her.

Jeg går til psykolog og får medisiner og går til lege. Men jeg synes ikke noe hjelper på angsten for gutter. Også klarer jeg liksom ikke å forelske meg i en gutt, men jeg klarer ikke å forelske meg i en jente heller. Jeg tror jeg mangler evnen til å forelske meg.

Men er det skrekkelig å ikke ha sex når man er 30 år?

Fortsetter under...

Det er ikke skrekkelig ikke å ha sex, samme hvilken alder man er i.

Men du har et fryktelig forskrudd syn på sex og nærhet da, har du snakket om det med psykologen din? Sånn at dere kan finne ut hvorfor du har det sånn og kanskje kan gjøre noe med det derfra?

Man skal ikke bry seg om hva andre mener. Det er vel verst for deg selv, det at det skaper mange beskymringer. Jeg har det litt på samme måten. Jeg har problemer med å fungere seksuelt. Vet ikke om det betyr at jeg egentlig er lesbisk. Men jeg tror det er en sammenheng mellom sosial angst og disse problemene. Det er vanskelig å praktisere sex hvis man har problemer med tillit til andre mennesker. Hvordan har din oppvekst vært? Har den vært kristelig og streng, eller bare streng. Har du hatt avvisende foreldre eller kravstore foreldre? Det kan ligge i dine tidligere relasjoner. Du kan jo prøve psykomotorisk behandling eller å gå til en sexolog. Jeg går til psykomotorisk behandling og håper at hun kan gi meg svar etterhvert. Lykke til!

Gjest Aimabel

Jeg tror du mangler mer enn evnen til å forelske deg. La være å innvolvere andre personer i din nærhet. Kjøp leketøy.

Jeg tror faktisk at dette er et tulleinnlegg.

Tulleinnlegg? hvorfor skulle det være det?....for en sexdronning høres det kanskje ut som en umulighet å ha dårlig forhold til kropp/sex, men det er desverre noen som har det sånn.

Annonse

Gjest prøv deg frem....

Det er visst noe som heter å være aseksuell også... og frigid.

Da bryr man seg ikke om sex. Kanskje er det der det ligger?

Eneste måten å finne ut hva du er, prøv å fantasere. Sett av tid til deg selv alene hjemme... og fantaser hvordan det ville vært med en mann, eller en kvinne... kjenn etter om du føler deg opphisset eller ikke.

Kanskje du kunne begynt å date? Bli kjent med gutter og jenter på nettet og prat og finn ut hvem du finner tonen med, så etterhvert kan dere date. kanskje du da kjenner følelser blusse opp?

Gjest Klaudia

Synes ikke du skal henge deg opp i den seksuelle mangelen ihvertfall. Konsentrer deg heller om å bli trygg på deg selv som medmennesket blant andre mennesker. Det er her problemet ligger. Du har rett og slett problemer med å omgås menneskelige relasjoner og da vil du heller ikke kunne ha sex eller ha utbytte av sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...