Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi bestemte oss for å prøve å få barn for et halvt år siden, og jeg sluttet på p-piller (marvelon) etter noen års bruk. Vi er forberedt på at det kan ta tid, men jeg har ikke hatt noen mens i disse 6 månedene (med unntak av et par dagers spotting i mai), og jeg begynner å bli utålmodig, for vi har jo ikke en gang kunnet starte prøvingen ennå...

Jeg vet nå at det kan ta tid før syklus kommer i gang igjen, men jeg er 32 år, og har ikke lyst til å vente altfor lenge bare for å få mensen, samt enda 1 år etter mensen har kommet dersom vi ikke klarer å bli gravide... Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe kroppen i gang igjen? Er det for tidlig å snakke med legen om dette?

Jeg har aldri vært gravid eller prøvd å bli det tidligere. Min mann har gjort ei annen gravid for en del år siden. Har tidligere tatt innvendig ultralyd i forbindelse med vanlig gynekologisk undersøkelse... hvis det hadde vært noe unormalt, ville legen normalt ha sagt det da (selv om jeg ikke var der i den forbindelse)?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...