laalaa Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Vi bestemte oss for å prøve å få barn for et halvt år siden, og jeg sluttet på p-piller (marvelon) etter noen års bruk. Vi er forberedt på at det kan ta tid, men jeg har ikke hatt noen mens i disse 6 månedene (med unntak av et par dagers spotting i mai), og jeg begynner å bli utålmodig, for vi har jo ikke en gang kunnet starte prøvingen ennå... Jeg vet nå at det kan ta tid før syklus kommer i gang igjen, men jeg er 32 år, og har ikke lyst til å vente altfor lenge bare for å få mensen, samt enda 1 år etter mensen har kommet dersom vi ikke klarer å bli gravide... Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe kroppen i gang igjen? Er det for tidlig å snakke med legen om dette? Jeg har aldri vært gravid eller prøvd å bli det tidligere. Min mann har gjort ei annen gravid for en del år siden. Har tidligere tatt innvendig ultralyd i forbindelse med vanlig gynekologisk undersøkelse... hvis det hadde vært noe unormalt, ville legen normalt ha sagt det da (selv om jeg ikke var der i den forbindelse)? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310417-noe-jeg-kan-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-f%C3%A5-i-gang-mens-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.