Gå til innhold

Psoriasis/annet utslett på kjønnsorganer

Anbefalte innlegg

Er det slik at psoriasis som jeg har andre steder på kroppen (albuer/hender) kan overføres til kjønnsorgan? Jeg er har selv behandlet mine utslett med Apolar 0,1% i noen år, med meget god effekt, symptomene er bare i korte perioder på 2-3 dager, siden lang tid med symptomfrihet. Symptomene jeg har hatt på kjønnsorganene det siste året ligner mistenkelig. Kan også penis, kjønnsorganer behandles med Apolar, eller er det skadelig for huden?

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Etter det jeg vet (egentlig bør du få dette besvart av hudspesialist)) kan psoriasis forekomme på de fleste steder på kroppen. Men jeg har aldri hørt spesifikt at den kan opptre på penis. Egentlig kan jeg ikke se noen grunn til at du ikke skal kunne bruke Apolar på kjønnsorganene, men pass på at du begrenser deg til huden og ikke bruker den på slimhinnene. Du bør også passe på at du ikke bruker dr det er infeksjon eller sår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...