Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fant ut i dag at jeg er gravid. Mensen kom ikke som den pleier i dag, så jeg testet meg og fikk positiv. Jeg er veldig glad for dette selvfølgelig, men for 1,5 uke siden var jeg på fest og ble ganske full.. Og enten så ble jeg bare veldig dårlig dagen etterpå, eller så fikk jeg noe i ølen..for dagen etterpå var jeg så dårlig som jeg aldri før har vært.

Men, det jeg lurer på.. Kan dette ha gjort noen skade på fosteret? Var på fest 4-5 dager etter eggløsning tror jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310492-kan-alkoholen-ha-skadet-barnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest det går nok bra

Kjenner mange som har blitt gravid og full på fest - og likevel fått velskapte unger.

En venninne av meg gikk på p-piller og var gravid i 3-4 mnd før hun fant ut hun var gravid. I mellomtiden hadde hun både røkt og drukket....

men hun fikk en velskapt unge :) Selvsagt skal man helst unngå slikt, men det betyr ikke at det nødvendigvis blir skade.

Du får ta en skikkelig ultrlayd så ser de om alt ser bra ut med barnet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...