Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Litt mye?

Hei! Hvordan hadde du reagert hvis samboern din hadde tatt med seg håndjern (som dere hadde bestilt sammen på nettet) og sagt hun ville bli tat hardt med de på og slått litt med belte på hyttetur? Ikke så hardt at det ville bli stygge merker, men bare så det svei litt. Og hvis hun hadde bitt deg litt, og klort deg mens dere holdt på (holdt deg så hardt at det ble kloremerker i huden).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310527-h%C3%A5ndjern-og-belte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes man skal være såpass åpen i et forhold at det ikke skulle være noe problem å komme med slike ønsker. :o)

Men det er dermed ikke sagt at jeg hadde gått med på hva som helst. Å binde ham fast hadde vært litt spennende, men samtidig er noe av det deiligste jeg vet at han tar på meg mens vi holder på da. Å slå ham tror jeg hadde vært temmelig uaktuelt, men det er jo mange som driver med den formen for sex så det er jo bare å lufte temaet litt og se hva han sier. :o) Lykke til!

Gjest ViViola

Sex er samspill mellom to mennesker. Hvis den ene parten ønsker røffere sex enn den andre synes er OK, så er ikke samspillet godt.

For noen er det uaktuelt med oralsex, men det for andre er utenkelig å ikke utføre/motta oralsex. For noen er lakk og lær riktig, for andre helt utenkelig. Og for noen er dette med en touch av SM riktig, men for andre ikke.

Det kan synes som om du og din samboer ikke helt spiller på lag rent seksuelt. Å teste ut sine seksuelle preferanser er veldig fint, men når man finner ut at det ikke er det man ønsker å gjøre, så skal man heller ikke gjøre det.

Hvis du ikke er fortrolig med din samboers ønsker, eller hva hun gjør med deg, så må du være åpen og si fra. Det er dere, og bare dere, som kan finne ut hva som er riktig seksuell ramme for akkurat dere to.

Annonse

Gjest Føler jeg

Jeg liker litt smårå sex så jeg hadde vært kjempehappy om min partner i det hele tatt ville sitte sammen med meg og bestille ting fra nettet. Selvsakt ville jeg tro at det var bestilt for å prøves.

Å prøve håndjern, smådask etc. ville bare vært spennende for meg.

Selv så kan jeg bli såpass hissig i sengen at jeg lager merker på ham. Han synes det er smådeilig med den smerten og småsexy at sexen "synes".

Men vi er vi, dere er dere, jeg er meg, du er du.

Det er veldig lite sex som kan kalles unormalt og dumt, problemene oppstår først når de to det gjelder har forskjellige meninger om det.

Det hjelper ikke i det hele tatt hva vi ville gjort med en partner du forteller om, det er du som "blir satt til veggs" og som føler hva du føler.

Du må granske deg selv og finne ut hva du virkelig føler rundt dette å binde en partner, småslå en partner etc. Hvis det bare skremmer deg fordi du ikke har prøvd før så kanskje du skal prøve og heller gi deg hvis det ikke funker for deg.

Hvis slike ting virkelig byr deg i mot så er det greiest å respektere seg selv. Ingen har noe å vinne på at noen strekker seg for langt innen sex og sitter med en skikkelig bismak etterpå.

Din partner fortjener at du gransker deg selv for å finne ut dine tanker og følelser rundt hennes ønsker. Men din partner må også respektere de svar du da etterhvert vil komme med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...